Oplevelser med kundeservice i Lån og Spar Bank

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91272
    AnonymForfatter

    Formålet med dette indlæg er at høre, hvorvidt andre herinde har været udsat for lignende dårlige oplevelser i forbindelse med ansøgning om kort i Lån & Spar Bank. Jeg har i slutningen af juni bestilt et FDM Mastercard, men kunne ikke få den tilhørende kredit på 30.000. Fint nok – den er jeg slet ikke interesseret i!. I stedet tilbyder banken mig kortet u/kredit og jeg takker ja – og bliver oplyst om at ekspeditionstiden er 10 dage, da der er gået 12 dage og jeg ikke har set kort og kode i min postkasse, mailer jeg til banken og rykker for det!. Her skriver en medarbejder så tilbage at han vil undersøge om kortet er blevet sat i produktion og få det sendt. I min verden en direkte erkendelse af at kortet ikke var sat i produktion overhovedet. Nu er der så gået en ny 10 dages periode og jeg har fortsat ikke set noget kort – så nu bliver det næste vel at jeg skal rykke endnu engang – for så garanteret at få vide medarbejderen ikke har gjort nogen indsats i forbindelse med min første henvendelse!. Det er sgu da drive gæk med kunderne – selvom jeg selvfølgelig er klar over at det nok ikke lige er der de tjener penge ved at udstede et Mastercard til mig, men så skulle man måske overveje at droppe samarbejdet med dem fra FDM´s side. Er jeg den eneste der har oplevet det ???.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.