Statistik – Mybanker – Unøjagtig?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91186
    AnonymForfatter

    Der er en ting der undrer mig meget –

    når jeg har læst et indlæg på 2 sider eller mere bliver det altid registreret som om jeg har læst det mindst 3 gange. Læser jeg det så endnu engang senere registreres jeg igen for at have læst det samme indlæg 3 gange mere og så fremdelses i en uendelighed.

    Ville korrekt registrering ikke vel være: Kun 1 gang pr. læst indlæg/dag/IP-adresse.

    Det forekommer mig at være lidt vildledende , når man selv kan sidde og booste statistiken op.

    #156650
    AnonymForfatter

    Hvor kan du se hvormange gange du har læst samme indlæg ?

    Kan Mybanker indstilles noget mere end standard ?

    #156652
    AnonymForfatter

    Indlæg “Gældsfaktor & Budget" er på 2 sider.

    Test A
    1 Står i oversigten og indlægget er på 261 læsninger
    2 Klikker på indlæg “Gældsfaktor & Budget"
    3 Klikker på “Debat" – Indlæg “Gældsfaktor & Budget" står nu på 262 læsninger

    Ser OK ud

    Test B
    1 Står i oversigten og indlægget er på 262 læsninger
    2 Klikker på indlæg “Gældsfaktor & Budget"
    3 Klikker på side 2 i indlægget
    4 Klikker på “Debat" – Indlæg “Gældsfaktor & Budget" står nu på 264 læsninger

    Man kan vel næppe sige, at indlægget er læst 2 gange !?

    #156690
    HalliHalloForfatter

    Jo, det er god nok Ro….

    Dit indlæg var læst 160 gange, da jeg læste det, og jeg tastede så 10 gange på indlægget og så var det læst 170 gange. Og når der er flere sider, så bliver den rigtig gal.

    Så et eller stemmer ikke med statistiken, men udadtil ser det jo rigtig pænt ud.

    #156832
    HalliHalloForfatter

    Test, det er det indlæg jeg refererer til.

    #156850
    AnonymForfatter

    Keder I jer?

    #156852
    testForfatter

    ja åbenbart 🙂

    #156860
    HalliHalloForfatter

    Jeg keder mig aldrig Vudarin eller hvad det nu var du hed.

    Jeg ved bare, at man ikke må skilte med at skrive “læst", hvis maskinen tæller antal sider, som det fremgik under rubrikken “Amagerbanken beskyldes for fusk", jeg tror det var sådan generalens indlæg lød eller noget i den retning.

    En udarbejdet statistik skal være retvisende…………

    #156954
    HalliHalloForfatter

    Jeg har igen lige være inde og skrive på tråden med 2 sider “Amagerbanken beskyldes for dokumentfalsk", og jeg bliver stadig registreret som om jeg har “læst" tråden 2 gange.

    Hvordan kan jeg undgå dette? Jeg ønsker kun at blive regisreret en gang, som man gør, når der kun er 1 side.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.