Beskyttet/Hemmelig Adresse

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91085
    AnonymForfatter

    Hej Alle Sammen!

    Nå står her med et spørgsmål jeg ikke rigtigt kan finde svar på nogle steder.

    Min mor har af nogle uheldige omstændigheder med en mand beskyttet/hemmelig adresse.

    Nu kommer det gyldne spørgsmål så, alle disse sidder på nettet hvor man kan søge om kviklån osv. kræver en mulighed for at søge i cpr. og folkeregister systemet? Nogen der kender til hvordan man kan tage et lån online trods den hemmelige og beskyttede adresse?

    Håber nogle svar muligheder hurtigst muligt 😀

    #155398
    AnonymForfatter

    Din mor har tilsyneladende allerede problemer…
    Hvorfor øge dem ved at tage blankolån til overrente hos finansieringsselskaberne?
    Hvis din mor ikke kan få en kassekredit i sin egen bank, bør hun ikke låne!

    rab/

    PS. Alternativt kan du jo bare låne hende pengene?

    #155400
    AnonymForfatter

    Ikke alle mennesker har problemer, fordi de vælge det online alternativ.

    Og i denne omgang er det min mor der vil låne mig pengene da jeg intet kan låne i det øjeblik jeg er hjemmegående på kontanthjælp og først starter op på mit job om 2 mdr.
    Og opfordingen om at tage et online lån kommer faktisk fra min mors bankrådgiver.

    Er træt af at læse at alle her inde er pisimister, vi spørg jo ikke om hjælp til at undgå at betale beløbet, men et svar på det spørgsmål vi søger.

    Så kom lige med nogle ordenlige svar istedet for at tro alle mennesker har problemer og prøver at flygte fra gæld 😉

    #155402
    AnonymForfatter

    Enten er det en ualmindelig dum bankrådgiver, eller også har vedkommende bare valgt den nemme løsning: At give aben videre til “online"-låneformidleren med at give afslag på lån uden begrundelse……

    #155404
    HalliHalloForfatter

    DonG, hvorfor ringer du/din mor ikke bare ind eller mailer og anmoder om at få tilsendt et ansøgningsskema, hvis man ikke kan bestille det over nettet ved hemmelig adresse?

    Sådanne lån får man jo også smidt i nakken i næsten enhver non-foodforretning, Føtex, Bilka, Elgiganten, jeg kunne blive ved……

    Der er ingen “sortseere" herinde, men jeg syntes personligt det er lidt syret spørgsmål, hvor svaret egentlig er såre enkelt, som du måske selv kunne have fundet frem til.

    #155406
    AnonymForfatter

    Jeg kan ikke svare på, om nogen yder lån til folk med hemmelig adresse. Højest sandsynligt ikke, da det stiller långiver med nogle udfordringer. Men det er ikke muligt, at søge om låne, kredit eller lignende, hvis du har hemmelig adresse.

    #155412
    AnonymForfatter

    JO FOLK HAR STORE PROBLEMER NÅR DE VÆLGER DYRE LÅN PÅ NETTET.

    Selvom jeg var i kæmpe store økonomiske problemer ville jeg aldrig vælge et lån til over 10 procent i ÅOP (årlige omkostninger i procent) DU vil jo ALDRIG få den investering hjem.

    Med andre gør dit fremtidige jeg den tjeneste ikke låne. DET ER KUN DIG OG IKKE ANDRE END DIG DET GÅR UD OVER. BEKLAGER AT MÅ SKRIVE DET EKPLICIT.

    ENDVIDERE ER DET KUN I YDERSTE NØDSTILFÆLDE AT MAN LÅNER AF SIN FAMILIE.

    Pengene skal betales tilbage en dag!!!!! HAR DU TÆNKT PÅ DET. ELLER TÆNKER DU SLET IKKE SÅ LANGT FREM?????????????????

    GØR DIT FREMTIDIGE JEG DEN TJENESTE – LAD VÆR MED LÅNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Fortsat god dag.

    #155414
    MichaelForfatter

    Kan du ikke lade være med at RÅBE!

    #155416
    AnonymForfatter

    Prcis. Du gør ført og fremmest din omverden en tjeneste ved at være lidt mere obs på caps lock-tasten. 😉

    #155418
    HalliHalloForfatter

    Kan en person med hemmelig adresse ikke få sig et kviklån overhovedet?

    Det er vel kun et onlinelån han ikke kan få, da man så ikke har adgang til folkeregistret, men ved at sende ansøgningen med posten kan man vel altid få vurderet en ansøgning.

    Det er jeg da mere interesseret i at vide end om det nu er fornuftigt at optage et lån. I sidste ende må enhver må enhver jo selv gøre op med sig selv om det er nødvendigt.

    #155420
    AnonymForfatter

    Desværre ej muligt, når trådstarter overhovedet overvejer en så irrationel vej i hans liv.

    Mit meget spinkle håb med “caps lock" var om dette kunne skabe noget fornuft i trådstarters hoved. (Ved godt dette lig 0,0001 promille)

    Beklager men en anden gang vil jeg også RÅBE.

    #155422
    AnonymForfatter

    Jeg tror da sagtens hun kan få et lån selvom hun har navne og adressebeskyttelse i CPR. Hun skal bare give sit tilsagn til at de må behandle hendes personoplysninger, hvilket hun typisk gør når hun sender ansøgningen.
    I øvrigt kan man på CPR.dk logge ind med digital signatur og se hvem der abonnerer på ens oplysninger.

    #155438
    thsvForfatter

    Din mor skal gå i banken og låne pengene, da det er det billigste alternativ.
    En kassekredit på 10-20.000 kr vil de fleste banker oprette uden omkostninger, blot personen har en normal lønindkomst og ikke står i RKI.

    De hurtige lån på internettet er blot vejen til økonomisk ruin, da gebyrerne typisk er tårnhøje, specielt når de omregnes til en årlig procent.

    #155440
    HalliHalloForfatter

    Nu er det jo ikke alle der kan låne i banken, men mon ikke moderen har forsøgt det allerede. Det vil jeg da tro, men man kan jo aldrig vide.

    #155446
    AnonymForfatter

    Hvis man mestrer sproget bare nogenlunde, bør man være i stanbd til at udtrykke sig klart uden at “råbe". Prøv at øve dig lidt – for det andet er temmelig generende.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.