Hvilke af hurtigslån firmaerne står det værst til for?

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91062
    AnonymForfatter

    Selvom de ikke vil indrømme det så har firmaer som Ekspresbank, Danaktiv og tildels GE Finans være en magnet for folk her i DK med årsintægter på under 180.000. Jeg kan se i de reklamer som trykkes i de danske dagblade at disse firmaer har strammet lånekravene betydeligt på det seneste. Jeg ved godt det er pga. finanskrisen. Men disse firmaer har jo efter min mening netop eksisteret pga. at at der findes mennesker i det her land som ikke kan låne i banken. Ved at stramme kravene bider man så ikke selv i halen? Idet disse så samtidig udelukker den gruppe af borgere de har tjent mest? Men som samtidig også har tilført dem tab?

    For nu kan jeg se at de håber at tiltrække de alm. borger som før hen gik udenom om firmaer som Handelsfinans. Men med samme høje renter og lignende. Det svare jo til hvis ham der pengeudlåneren/gangster han pludselig ville åbne filial i de pæne kvarterer men samme betingelser som han giver sine nuværende kunder. Det hænger ikke samme i min forstand? Alt det der sludder med at ham der tjener en mio om året han ser et tv hos Elgiganten om lørdagen også skal han bare have det, og han så optager et lån til 25-39% Å.O.P. Den tror jeg simpelthen ikke på. Men alt i alt er firmaer som Ekspressbank og Danaktiv pålangt samme krav om solvens som alm. banker er?

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.