Lån mod lønforskrivning

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91046
    AnonymForfatter

    Jeg har sådan et lån igennem mit arbejde, men jeg har fået at vide af låneforeningen at beløbet skal indfries når jeg stopper med arbejdet.

    Det gør jeg i August, hvor jeg starter på uddannelse, og vil modtage SU.

    Jeg står ikke til at kunne skaffe de penge inden da, jeg ejer intet af særlig værdi, så der er vel intet at komme efter fra deres side?

    Jeg fik at vide jeg skulle kontakte dem i August når jeg stopper, for at finde en løsning, men det eneste jeg kan tilbyde dem er at fortsætte mine afdrag som hidtil, medmindre banken vil gå ind og oprette et nyt lån, hvilket jeg tvivler på med SU.

    Er det rimeligt tilbud fra min side? Hvad kan jeg forvente at de kræver. Det er helt umuligt at skaffe pengene inden da.

    #154878
    testForfatter

    Chancerne for at de kan inddrive gælden hos dig lyder ikke store så de kan jo blive nød til at acceptere din manglende evne til at overholde den aftale du har indgået. Men du kan nok forvente at ryge i rki

    #154880
    AnonymForfatter

    Ja nu er det ikke fordi jeg ikke vil overholde aftalen, jeg gider bare ikke fortsætte på mit arbejde, på bekostning af ikke at få min uddannelse.

    Jeg har i øvrigt været i banken, og jeg har fået lov at få en kassekredit, på det dobbelte af min gæld, så der er ingen problemer i det alligevel.

    Men tak for dit bidrag til indlægget, fortsat god aften.

    #154884
    testForfatter

    Ja hvis det ikke passer hvor skriver du det så?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.