Lån søges.hurtigst muligt.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91043
    AnonymForfatter


    Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af en administrator da det overtræder Mybanker.dk’s forum og debat-regler stk. 6 “Det er ikke tilladt at formidle lån/kreditter/indlån/forsikringer[…]".

    #154820
    testForfatter

    hej hvis du kan fremlægge et budget der troværdig kan redegøre for a du kan afdrage 1200 kroner pr måneden tror jeg du kunne få et lån i en bank.

    Som der er skrevet om utallige gange og et har vist også været i kontant findes der folk der lever af at fuppe folk som dig. desvære.

    Desvære vil dem du evt. kan få kontakt med i dette forum efter al sandsynlighed ikke være et hak bedre.

    Så som sagt hvis du ikke kan få et lån eller hjælp i den bank du har i dag, eller hos din familien er der vel sådan set kun kontanthjælps kontoret holdent. De hjælper dig jo så nok først når du er helt nede at ligge.

    held og lykke

    #154826
    MichaelForfatter

    Vi skriver kun d. 5 i måneden – er der allerede tomt i kassen?

    Rene Holmgren er tilsyneladende på spil igen med hans fupsites, men hvem i alverden låner dog penge af et “selskab" der reklamerer med 1355% ÅOP? Undskyld mig, men er du da komplet bindegal?

    #154830
    HalliHalloForfatter

    Det er vel ikke general Prier, der her inkognito ansøger om et lån, da vi har at gøre med en pensioneret officer i forsvaret?

    En førtidspensioneret officer i forsvaret er i øvrigt ikke dårligt stillet, da han stort set får det samme i pension, som hvis han gjorde tjeneste.

    Der er desværre et eller andet der ikke stemmer i dette indlæg.

    Jeg har selv været i forsvaret, og syntes at officerer normalt er gode til at formulere sig.

    Er det forresten tillade at ansøge om lån gennem Mybanker?

    #154834
    AnonymForfatter

    Det er lidt bemærkelsesværdigt så hurtigt folk spotter, at noget ikke stemmer hver gang RKI registrerede vil låne penge.

    Hvis alle disse indlæg er oprigtige så er det dog endnu mere rystende hvor mange RKI registrerede der vil låne penge og tilsyneladende ikke forstår, at den registrering jo ikke bare er sket rent tilfældigt for at genere dem. Det er sket fordi de ikke har været i stand til at betale deres gæld tilbage og dermed beskyttes fra at stifte yderligere gæld som kun vil forringe deres situation ligeså som at bankerne og de firmaer der tjekker beskyttes mod at låne penge ud til folk som ikke kan magte at betale dem tilbage.

    Hvis folk kan klare at afdrage på den nye gæld de vil stifte hvorfor kan de så ikke klare at afdrage på den gæld de er registreret for?

    #154836
    AnonymForfatter

    Jeg er enig med Aalborg

    For mig skinder det tydeligt igennem, at her er tale om en desperat mand, der forsøger at betale sine lån ved at oprette nye lån.

    Det sidste denne mand har brug for er nye lån, og kan han ikke betale sin husleje må han finde noget billigere.

    Tal med banken eller familien som test skriver, og find ud af hvordan du bliver i stand til at betale dine lån tilbage.

    #154854
    AnonymForfatter

    Jeg tror simpel hen ikke på at du har været linie Officer i Forsvaret, så dårligt som du skriver 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.