Enlig mor søger lån. Tilbagebetaling hver måned.

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Indlæg
  • #154802
    testForfatter

    jeg er helt ening med ufo og michael

    for nu lige at kommentere på noget af alt det andet. Der dømmes folk for pædofili i dk. At der skulle findes en mafia i behandler systemet der beskytter dem er noget af en påstand. Pædofili er en både alvorlig og afskygelig forbrudelse, men man er altså stadig udskyld til det modsatte er bevist og der er dokumneterede sager med falske anmeldelser. Faktsik også af at udskyldige er blevet dømt. Den sag du mener er belastede for bemeldt person er så vidst jeg kan læse ud af det du skriver ikke en sag om pædofili og som du selv skriver er sagen afgjort og dermed slut for ham eller hende.

    Selv om du helt uden tvivl føler dig uretfærdig dømt for bagvaskelse har det sikker en helt god og specifik grund.

    #154814
    testForfatter

    “hele systemet oppe imod os,da han kendte betjenten som fik sagen,og dommeren med.I ryggen havde han hele bestyrelsen bag sig" Vi taler altså her om en pædagog der har skiftet navn og rent tilfældigvis kender både betjent, dommer og har hele bestyrelse i ryggen. Jo da det er bestemt en helt utrolig historie.

    hvis du har ret kan både betjenten og dommeren faktisk få en fængselstraf.

    Vi gamle søfolk siger at skidt med at historien er sand bare den er god. Er din historie virkelig sand? Hvis den var ville de være kræs for BT, ekstrabladet og samtlige medier.

    #154816
    testForfatter
    #154828
    HalliHalloForfatter

    Test, tj’s sag giver dig ikke rigtig ro i sindet.

    Mange der ikke får ret i en sag ved domstolene beskylder jo dommere, politi for at være korrupte,sammenspiste+hvad ved jeg. Tag bare Brixtofte og Klaus Riskær. Iflg. dem selv er de jo dømt uden at have begået noget forkert.

    Til sådanne mennesker er der blot at sige. Flyt til Nordkorea hvor der er efter sigende findes bedre demokrati end i Danmark.

    #154840
    AnonymForfatter

    Hvor er det dejligt at se et rigtig konstruktivt, brugbart svar 🙂
    Det kan naturligvis være der er deadline på erstatningen, hun har fået, men uden flere informationer synes jeg din løsning er rigtig god.

    Og samtidig opridser den flot fordelen ved at spare sammen fremfor at låne. Resultatet er det samme, bare skudt lidt ud i fremtiden, men så slipper man også for at sætte sig strammere og strammere…

    #154842
    madsvForfatter

    @ tj

    For dine børn er det vigtigste, at du er der for dem. Det er efter min mening en helt forkert tankegang at optage lån (og især de lån du vil optage) for at få et bedre samvær med dem. Din økonomi vil altså ikke blive bedre af at du optager nye lån. Gør som der er forslået, spar pengene op i stedet. Så vil jeres ferie også blive nydt mere mere.

    #157954
    AnonymForfatter

    Enig – spar op i stedet, det kan langt bedre betale sig.

    Måske kan familien spare, det kan de fleste familier, når økonomien gås efter i sømmende.
    Min egen familie har vel sparet 5000-10000kr det seneste år, ved at trimme vores forbrug.

    Har fundet en masse gode spareråd til familien på http://www.sparet-er-tjent.dk/search/label/B%C3%B8rn.

    Held og lykke med projektet
    Keld P.

    #227018
    ida Nielsen (1)Forfatter

    Kære alle står og rigtig gerne vil give mine børn en legeplads og et rigtigt legeværelse men står i rki og kan derfor ikke tage lån ude og banken siger nej til at låne mig noget.

    Er der nogle som låner ud til rki ? Ca beløb 30.000 med henblik på at afbetale med 500-1000 kr pr måned og i de måneder hvor der overskud lidt mere afbetaling mvh Ida

    #227020
    MichaelForfatter

    En legeplads og et legeværelse når man i forvejen har en elendig økonomi?

    Hmm tja… nogle mennesker lærer bare aldrig at prioritere

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.