Børneopsparing i Hals Sparekasse
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hejsa
Jeg går og overvejer om jeg skal oprette en børneopsparing til min kommende datter. Jeg kan se at hun vil få den højeste rente på en børneopsparing i Hals Sparekasse – hvis man er helkunde: 4,4%.
Nu har man jo hørt en del om diverse mindre banker, som er gået konkurs (eller hvad det hedder i bankverdenen), så derfor ville jeg høre hvad i vil vurdere i forhold til Hals Sparekasse. Kontoen skal jo stå der i 21 år, så jeg vil gerne være sikker på at det er sikkert at benytte Hals Sparekasse? (jeg kender ikke Hals Sparekasse, men det virker som en mindre bank).
Har i ellers andre råd i forhold til om det er klogt at oprette en almindelig opsparingskonto i min datters navn, eller om en børneopsparing er klogest?
Børneopsparinger er 100% dækket af Garantifonden i tilfælde af konkurs, så der er nul risiko