Bankens manglende oplysninger til SKAT
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej,
Min tidligere bank (Danske Bank) har ikke oplyst SKAT om, at jeg har betalt mine renteudgifter i 2008 – hvorfor SKAT ikke medtager mit rentefradrag fra Danske Bank i 2009. Det drejer sig om lidt over 10.000,-. Jeg har både ringet og mailet Danske Bank, men de er godt nok sløve! Er der nogen der ved noget om dette emne og evt. kan hjælpe mig til hvad jeg skal gøre? SKAT kan ikke gøre noget, da det er banken selv der skal indgive oplysningerne. (De har bare ikke gjort det korrekt).
Jeg er røget til Danske Banks inkassoafdeling og det gør det ikke nemmere, at få dem til at hjælpe mig nu, hvor jeg ikke betaler mit lån mere…
Hvis du har papirer på dine renteudgifter – og hvis du har betalt dine renteudgifter – så kan du selv indsætte beløbet som fradrag på din årsopgørelse til skat.
No problems.
Du får kun fradrag for de renter du rent faktisk betaler. Hvis du ikke betaler til dit lån, kan du derfor heller ikke trække renterne fra.