Billigste andelsbolig lån

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90903
    AnonymForfatter

    Hejsa allesammen

    Nogle som kan hjælpe mig med billigste andelsbolig lån. Jeg købte mig andelsbolig i 2008 til en vurdering på 250.000 for andelen med måned betaling på 2900,- om måneden. Har sat det i stand og netop fået det vurderet til 972.000 kr af en uafhændig vurderings mand.

    Jeg skylder alt i alt incl. forbedringer 500.000 kr i mit andelshus. Siden jeg overtog det er andelskronen stedet til 350.000 kr.

    Jeg har taget et andelsbolig lån i Sparekassen for nr. nebel og omegn. Men kan kun få over 26 år og med afdrag. Ville meget gerne have over 30 år og uden afdrag. Da jeg er enlig og vil ikke sidde for hårdt i det.

    Giver lige pt. 3385 om måneden i afdrag samt renter. Syntes det er lidt for dyrt.

    Nogle som har nogle forsalg??

    Mit problem er med bankerne at jeg også har et lejlighed som er fuld udlejet. Det har den været siden 2007. Løber fint rundt og stabil lejer. Men bankerne kigger på kredit godkendelse. Jeg skylder for meget væk når jeg også har lejligheden. Men lejligheden løber jo rundt og giver lille overskud.

    Men banker ser åbentbart anderledes på det hele. Hvad nu hvis min lejer flytter osv. Manglende indtægt osv… Så kan man da bare finde en anden. Intet problem i Helsingør. Mange henvendelser på annoncer osv vedr. udlejning. Hvor gørr jeg ?

    Tak for en god side.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.