Quik lån

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #152782
    AnonymForfatter

    har ogås haft lån før det er slet ikke det 🙂

    Det er mer at man ikke kan nu hvor man har højer indtægt 🙂

    pegne er jeg helt lige gald med de skal nok blive betalt tibage penge er noget man tjæner / låner og bruger har ogås lidt opsparing og en kapital pansin som ser udemærket ud når jeg bliver gammel 🙂

    det var bar for at kunne bruge lidt fler penge en man plejer

    og så de bliver betalt tilbage arbejer gerne 40 timer mer om ugen eller måned for at det kan lades sig gører

    #152788
    MichaelForfatter

    “penge er jeg helt ligeglad med" (rettet et par hundrede stavefejl)

    Jamen, så er det jo bare at kaste sig ud i det! Der er masser af hurtiglånere på nettet der gerne giver dig et fix. Søg bare lidt rundt – så skal du hurtigt finde nogen der gerne vil smide knaster i hovedet på dig. Du behøver vel ikke retfærdiggøre dine tåbelige handlinger herinde.

    Kæft hvor skal jeg opdrage mine små børn til ikke at opføre sig ligeså idiotisk som den her gut. Dine forældre har da virkelig fejlet hvad angår din økonomiske opdragelse.

    Så stop venligst med at lave flere indlæg. Gå amok i lånemarkedet – der er som sagt i massevis af selskaber som låner ud til fæhoveder.

    #152790
    thsvForfatter

    Roden til alt ondt.

    Spar op, og glæd dig til den ferie du har betalt for.

    Kast dig ud i hurtiglånene, og læs om alle de tråde med: Hvordan kommer jeg udaf RKI?

    Vær dog glad for at du ikke kan forgælde dig, med den relativt beskedne månedsløn du har.

    Hvis du mener, du har det overskud på 1.000 kr hver måned som et lån mindst koster til din ferie, så begynd at spare de 1.0000 kr op hver måned.

    #152798
    AnonymForfatter

    Michael

    har også en super opdragelse bar ikke lige det med økonami 🙂 har ikke fådet noget hjemme fra siden jeg var 14 🙂

    det eneste spørsmål lå på var hvorfor man ikke kunne låne når man står som jeg 🙂 ikke andet eller mer 🙂

    nåå ja staveplader må gerne sendes hvis man vil det 🙂

    ved da godt det ikke er godt at låne ppenge men når det er så let at betale tilbage og bruge penge så hvorfor ikke. man lever kun en gang så hvorfor ikke få det helle ud af det. sådan der er ander der kan tjæne poå det 🙂

    #152806
    thsvForfatter

    Jeg tror ikke, at du har forstået noget af det.

    Skal du låne til ferien nu, hvad så med næste ferie?
    Så skal du til at låne 10.000 kr igen, og så er den mdl.ydelse på 1.200 kr ialt.

    Ved at spare op undgår du en masse gebyrer, og kan holde 4 ferier på 3 år for det samme beløb pr. måned.
    Du optjener altså en ekstra ferie på blot 3 år, ved at undgå det afsindigt dyre hurtiglån.

    #152810
    MichaelForfatter

    Og det ændrer sig nok ikke uanset hvad vi skriver.

    Lad knægten gå bersærkergang i kviklånene. Nogle mennesker er simpelthen nødt til at mærke smerten selv før de forstår

    #152812
    AnonymForfatter

    Det er utroligt at man kan side og nedgører hinanne på alle de måder man nu gør 🙂

    man kan jo værer ligeglad med hvad ander gør og hvilken måde man gør det på ikke ?

    har lige betlat min forælder 100.000 selv om det ikke var penge de skulle have tilbage og ikk låndt til penge 🙂

    tråd blev lavet på Hvorfor man ikke kan låne penge når man nu står som en udmærket funkutinnær løndet ikke stavet rigitg men man forstår nok

    Måske er det fordi der er nogel der har prøvet at side i gæld helle deres liv og ikke kan gør noget det er synd for dem.

    men det har jeg ikke tænkt mig har en super kapitalpansion og ikke noget lån gider bar ikke spar op hvorfor skulle man gør det der er ik noget at spare op til. måske forket at sige det at bruge pegne helle tiden og så tage lån når man ikke gider og spare. men venne man lever en gang i livet så hvorfor ikke få det bedste ud af livet +/- lidt renter ved når jeg går af når jeg ikke kan arbedje mer så har jeg det godt 🙂

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.