hvor stabilt er Amagerbanken NU

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90842
    AnonymForfatter

    HI alle,

    Jeg skal snart til amgerbanken for at låne lidt penge til start at min firma….efter sidste år turblances, vil jeg ved om hvir stabilt er Amager banken idag,er der nogen kunder fra amagerbanken der har fået lån godkendt af amagerbanken for nylig.

    Jeg har hørt at amagerbanken stsatisk viser at de låner ikke penge ud for tiden?

    mvh

    blueman

    #152186
    testForfatter

    problemet der kan opstår for dig hvis de rentfaktisk låner dig penge er jo at hvis de senere har brug for de penge til at rede deres eget skind henter de dem hos dig igen. personligt ville jeg ud fra hvad jeg har læst mig til i pressen ikke basere min fremtid på den bank. Du kan være nok så solid men for at du på et tidspunkt skal kunne flytte din gæld til en anden bank kræver det at de vil ha dig. har selv haft den oplevelse at RD sagde nej men total kredit ja.

    Om du kan få et 100% sikkert bud fra nogen er nok tvivlsomt men tør du løbe risikoen? Er der ikke andre du kan låne ved?

    #152196
    Michael01Forfatter

    Ree, redningsmanden har allerede tabt næsten 100 millioner kroner på sit reningsforsøg, kursen er nede på 30, under halvdelen af hvad den har været de sidste 2 måneder, børsværdien er under 1.000 millioner efter at have været oppe i 2.000.000.

    Og alle ligene er formentligt ikke luftet endnu 🙂

    #152200
    HalliHalloForfatter

    Nu mangler vi bare lige at generalen også kommer ind og rakker Amagerbanken ned.

    Forleden dag stod der i avisen, at Danske Bank overgik Roskilde Bank i udlån og sikkerheder i Irland. Det var måske sådan noget I burde diskutere Test og Michael T, istedet for kun at interessere Jer for AmBk.

    Fremover vil jeg oprette et indlæg om sådan noget, hvis hetzen mod AmBk fortsætter.

    Og at Karsten Ree har tabt sølle 100 mill kr. betyder jo intet, når manden er god for 4-5 milliarder. I næste uge tjener han sikkert andre nye millioner kroner. I burde være glad for sådan en mand, der sætter noget igang i stedet for Jeres evindelige kritik.

    #152202
    Michael01Forfatter

    Så vidt jeg ved, har han tabt gevaldigt på fiskedam i østeuropa, og Cimber Sterling er tæt på konkurs, tegningskurs 10, hvor man havde regnet med 24, og kursen er nede ved 4

    #152224
    testForfatter

    hali og halo jeg har bestemt intet ønske om at køre nogen hetz mod amagerbank. men mon ikke et samlet udlån skulle ses i forhold til balancen? men du har helt ret i at jeg vil opfordre alle til at søge sikker havn. stormvejret er slet ikke ovre. jeg ville slet ikke anbefale nogen proritets lån eller for store boliglån i nogen som helst bank og slet ikke amaberbank og eik bank

    #152226
    AnonymForfatter

    Amagerbanken er en tikkende bombe, der kan detonere når som helst.

    Man udskyder tabene ved at holde alle ejendomsfallenterne kunstigt flydende. På et tidspunkt, når flexrenten stiger, går det galt for Amagerbanken.

    Mange af ejendomskunderne kan simpelthen ikke bære en lånerente over 4%.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.