Dårlig bankrådgivning årsag til RKI registering.

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Indlæg
  • #152372
    NicklausForfatter

    PS: Hvis du kan lægge en fornuftig plan for afdragene kan du måske snakke med din bank (eller en anden bank) om renten. Jeg har selv fået presset min rente ned, men det kræver selvfølgelig at banken kan se at du ikke er en risiko… dvs. du skal sandsynliggøre, at du kan afdrage en hel del og betale til tiden hver gang. Hvis valget er mellem lidt mindre (men sikre) renteindtægter og en håbløs gæld som de aldrig ser en krone af, så burde de være til at snakke med.

    #152374
    AnonymForfatter

    Jeg er nu mere sikker på at jeg nok skal komme ud af den knibe,som jeg selv er rimlig meget skyld i 🙂 Og vil bare skrive til slut. At vi allerede bor og gør, hvad vi kan for det her. Selvfølgelig svært med to studie indkomster og et barn. Men vi er ikke de eneste der sidder i saksen,der er helt sikkert andre der har det værre. Tak for alle de gode råd!

    Ps. Til jer der kun kan kommentere,på basis af, tunnelsyn,manglende evne til at ud vise empati, generalisering og pessimisme. Det helt okay, i havde nok bare en dårlig dag 😉

    Mvh Daniel

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.