Kan jeg låne penge
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Jeg arbejde som elforsyning (Nukissiorfiit) i Illorsuit min måneds indtægt er uden skat 18212.12
med skat 12812,- hvis jeg kan lån hvor meget kan jeg låne,er selv fra Grønland
Svaret er: Grøn, med et stænk af rød
Himmel, det er da vist sidst på måneden her på Mybanker
Jeg fik skrevet andetsteds at der ikke findes dumme spørgsmål. Jeg trækker det statement tilbage.
men du må da indrømme Michael, at det er ret underholdende for os andre 😮
Lad være med at stifte gæld!
Og spar op til de dyre ting du vil købe, der er intet, der overgår forventningens glæde.
Skal du absolut låne penge, så kontakt din bank og hør om muligheden for en kassekredit.
Udfra de sparsomme oplysninger, vil jeg gætte på en kassekredit på max. 12.000 kr.
Bare synd at “Melanie" alias “Slanke 44" alias “Lån penge" alias “Salle" har drukket af for dybt af natpotten.