lån

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 30 i alt)
  • Indlæg
  • #151748
    thsvForfatter

    Hej Melanie

    Som alle andre, læg et budget!
    Forevis det nede i din bank, og hør om de vil hjælpe dig.

    Og stop det grimme sprog, det hjælper ingenting.

    Hvis du virkelig kan lægge et budget, der viser 3.000 kr til overs hver måned, så bør din bank kunne hjælpe dig gennem den åbenbart kortvarige økonomiske krise.

    Ellers må du have fat i dine forældre eller nogle gode venner, som kan hjælpe dig.

    Men som registreret i RKI tror jeg, at du får svært ved at få lov til at låne flere penge i banken.

    #151754
    thsvForfatter

    Og i denne tråd:
    http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?t=L%E5n+i+Sweiserfranc&id=4224
    Lån til bageri på 700.000 Euro.

    #151756
    AnonymForfatter

    nordea bank vil ikke hjælpe et lån jeg bruge dem kun som bank der ikke meget hjælpe at hente der

    #151760
    AnonymForfatter

    ja dem penge måske ved at lån anden sted €700000

    #151762
    MichaelForfatter

    Nå ja – hvorfor dog nøjes med 50K når man også lige kan låne 5 mill ekstra? Ingen grund til at gå i små sko her.

    Melanie: Du er patetisk og skal gå væk nu

    #151764
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier. Der anvendes et så grimt sprogbrug til en anden skribent, at det er slettet, og skribenten har fået en mail om dette.

    #151766
    MichaelForfatter

    Jeg forstår ikke dit forkvaklede dansk og så prøv at se her:

    .

    Det kaldes et punktum og er en ganske god ting at bruge i sætninger.

    #151774
    AnonymForfatter

    Nå “Melanie" eller “Slanke 44" siden dit indlæg “Bageri lån af 8.9.09" skal du pludselig låne 1 mill mere?

    I debatten dengang skriver en debattør JP den 9.9.09 at Slanke 44 og Melanie er èn og samme person.

    Du er den eneste der konsekvent ikke bruger ,,,,, eller …… Så du er genkendt.

    Hvad vil du egentlig her – du må da vide, at vi ikke låner penge ud!!!

    #153526
    AnonymForfatter

    hvordan kan man have 20500 udbetalt som bager, umiddelbart må du så have et personligt fradrag i omegnen af 16-17000.- det må så igen betyde at din gæld er betydelig, måske på den forkerte side af en mill. svært at forrente med kun en inkomst.hvorfor bruger du egentlig så mange navne, troede det mest var forfattere der skrev under synonym.

    #153528
    AnonymForfatter

    jeg har være bager i 27 år den sted jeg være nu fik jeg mdr løn på 27500 kr

    #153530
    testForfatter

    70.000 i rente fradrag, 8000 til akassen 6600 til befordring. Ja ganske pæne fradrag må man sige.

    #153532
    AnonymForfatter

    jeg har hus ,bil gæld

    #153536
    testForfatter

    nu har jeg lige skiftet holding til rentefradragsretten. Den bør afskaffes helt.

    #153538
    AnonymForfatter

    ja måske

    #153554
    AnonymForfatter

    ja det er jo en fin løn du må være en dygtig bager. banken eller enhver anden långiver vurdere ikke kun din umiddelbare økonomiske situation, men også hvorvidt det er realistisk at du kan bibeholde den nuværende løn/arbejdsplads hvis du er ustabil mht. arbejdspladser er det ikke et plus. du har ikke svaret på hvorfor du anvender så mange navne???????

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 30 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.