Hvordan skifter jeg bank?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87122
    AnonymForfatter

    Hvordan skifter jeg bank da jeg er kunde hos nykreidt og har et forbrugslån og hvor min løn går ind!? Jeg har fået oprettet en konto hos skandiabanken og fået netbank samt bestil et visakort men jeg har endu ikke ansøgt om at få overført mit lån fra nykredit til skandiabanken? Jeg synes at skandiabanken virker nemmere…! Skal jeg informere min nuværende bak hvis jeg begynder at få overfør mit lån hos sakndiabanken? Kan Nykredit godt forbyde mig dette? Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

    #105994
    MichaelForfatter

    Ansøg Skandiabanken om du kan få overført dit lån. Hvis ja, klarer de det praktiske med overførslen. Du behøver ikke spekulere på noget vedr. Nykredit.

    #105996
    AnonymForfatter

    Hvad nu hvis Skandiabanken ikke vil overtage mit lån da det er på kr. 114.000,-?

    #105998
    MichaelForfatter

    Ja, så må du jo selvsagt lade lånet være i Nykredit

    #107780
    AnonymForfatter

    Da vi skiftede, skrev vores ny bank en side ud som vi bare skulle skrive under på så flyttede de automatisk pengene fra de steder vi var kunder. Der kom også en seddel jeg kunne give til arbejdsgiver med nyt kontonr. Det kostede vist ikke noget, men de er jo også glade for at få nye kunder 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.