Bankrådgiver

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90714
    AnonymForfatter

    Hvis jeg er utryg (utilfreds) med min bankrådgiver, kan banken så nægte mig en ny rådgiver?

    #150304
    AnonymForfatter

    Banken kan da nægte dig alt…………
    Du får aldrig et godt forhold til banken – hvis du uden grund beder om skifte af rådgiver….
    Find en ny bank – og start på en frisk.

    #150306
    AnonymForfatter

    Jeg arbejder i en større bank.

    Hvis du er en god kunde vil du altid kunne få en anden rådgiver,også selvom du ikke vil give en forklaring.

    Hvis du derimod han en anstrengt økonomi eller lign og banken ikke mener at det vil hjælpe med en anden rådgiver, så kan banken godt nægte at give de en anden

    Men det er jo bare at spørge

    #150308
    AnonymForfatter

    Du kan nok ikke forlange det, men det kommer jo også an på flere ting.

    Generelt kan man sige, er du ikke god til at overholde dine aftale (overtræk mv.) kan det være banken ikke mener du skal have andre, end den person der allerede har kendskab til din økonomi.

    Omvendt, er du en kunde de er glad for at have, tror jeg ikke det vil være noget problem. Kemien er vigtig, og derfor skal du bare være ærligt omkring omstændighederne.
    Kontakt din nuværende rådgiver, og forklar ham problemet, og hør om han/hun ikke vil være behjælpelig med at finde en hvor kemien passer bedre. Det er trods alt også i rådgiverens interesse, at i fungere godt sammen.
    I langt de fleste tilfælde vil jeg tro at banken/rådgiveren prøver at finde en som passer sammen med dig. Hvis du fortæller hvad problemet er, er der også større chance for at nuværende kan finde en, som matcher dig i fremtiden. Selvom det nok hverken er det sjoveste for din nuværende at høre, eller for dig at fortælle, så tror jeg alligevel at det er den bedste måde at klare det på. Jeg ved jeg helst ville have rent besked, også selvom det ikke er gode nyheder. Så har man da en chance for at forbedre sig i fremtiden, over for de kunder der holder ved:)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.