kommer der en voldsom rente stigning?
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
ser vi de første tegn på at den lange boligrente skal over 8% måske over 10%?
hvad sker der med udlandets tillid til dansk økonomi med den ekspansive finaspolitik?
Altid svært at spå om renten, men personligt tvivler jeg på den slags renter i de nærmeste år. Vedr. udlandets tillid til dansk økonomi (og i særdeleshed boligejeres økonomi) hæfter jeg mig ved, at Nykredits netop afsluttede flex-auktioner var overtegnet i gennemsnit med en faktor 3,6 – det er da et tydeligt tegn på massiv interesse for obligationerne, så jeg har svært ved at se hvorfor tilliden pludseligt skulle styrtdykke.
Jeg er ikke i tvivl om at både de korte og lange renter vil stige på mellemlang sigt 3-5 år.
Hvor meget er uhyre vanskeligt at sige.