gæld !
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej.
Har gæld (forbrugslån)i banken på godt 600.000 kr. Overvejer at droppe og betale for sidder meget stramt i det ! Hvad sker der så ? Nogen der kan hjælpe ? Jeg betaler 3500 kr pr mdr resten af mit liv ca.
113113.
Så længe du kun betaler 3500 pr. måned, vil din gæld blot vokse.
Måske du skal søge noget hjælp, for at indgå et forlig med dine kreditorer.
Jeg forstår ikke hvad du mener?
Din ydelse svarer til lidt over 6% i rente på gælden, det lyder da billigt nok.
600K over 30 år v. 6% i rente giver ca. 3.600 kr om måneden.
Hvis du stopper med at betale vil du blive sat under administration: Ingen bil eller andre luksusgoder, kun et rådighedsbeløb til livets ophold.
Læs evt. på nettet under gældssanering.
Prøv at kontakte en i din omgangskreds, der har forstand på økonomi eller søg professionel hjælp, inden gælden ødelægger dit liv.