Salg af lejlighed

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Indlæg
  • #151576
    AnonymForfatter

    Hvorfor ingen opfølgning?

    #151584
    AnonymForfatter

    Hvorfor så utålmodig Tobias Lund?

    Arbejder pt. på sagen for at få det bedste ud af denne ikke så heldige situation.

    Opfølgning skal nok komme.

    PS. Vil du byde på min lejlighed Tobias Lund?

    #151604
    testForfatter

    er det i og forsig et problem at du skylder mere væk en lejligheden er værd? Du har vel købt den for at bo i den ikke? Eller har du ikke længere råd til termine?

    set over tid er det jo ikke første gang at vi har set fald i boligpriserne og venter du længe nok skal den nok komme over 2 mill. Jeg vil garantere dig at den er det om 10 år.

    Som andre har skrevet kan du risikere at komme i fængsel sammen med din far hvis du følger nogen af de mere kreative eksempler her.

    #151606
    AnonymForfatter

    Hej Test,

    Jeg har desværre ikke længere råd til at bo i den og ej heller lyst så den skal sælges.

    #151610
    testForfatter

    tja så er der jo nok ikke så meget andet at gøre ind at tag tabet. konstruktion med din far kan bringe jer begge i fængsel

    #151612
    AnonymForfatter

    Jeg vælger ikke den løsning. Men man kunne godt gøre det hvis man var listig ;o)

    #151614
    testForfatter

    tja håber du og din far kommer til at nyde jeres tid i fængsel

    #151616
    AnonymForfatter

    Jeg skrev jo netop at jeg IKKE valgte den løsning. Fængselsmad smager af helvede til, så nej tak.

    #151626
    AnonymForfatter

    Nu kunne jeg vælge at svare uforskammet, men det får man jo sjælent noget ud af.
    Men nej tak, jeg har ikke brug for, eller er interesseret i en ejerlejlighed. 🙂
    Ellers tak for det fint tilbud.

Viser 9 indlæg - 16 til 24 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.