scandinotes

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90645
    AnonymForfatter

    Dette bare en orientering til general Prier vedr. ScandiNotes obligationer:
    Der var i alt fald een ting du ikke så rigtigt i din krystalkugle-
    Vi kunder i Sparekassen Kronjylland har netop fået vores giftige og komplekse ScandiNotes obligationer ombyttet med rede penge.
    Efter din megen “belæring" til os, i en tid der i forvejen var svær for os, kan vi ikke helt lade være med at fryde os over, at du må sande, at du ikke er ekspert i alt.

    Tillykke allesammen, det betaler sig alligevel at kæmpe når man er blevet uretfærdigt behandlet.

    #149342
    AnonymForfatter

    Er der nogen der har haft held med at kontakte DIBA vedr deres salg af dette produkt ?

    #149344
    AnonymForfatter

    Jeg har haft kontakt med een for nylig der søgte nogle fra Diba.
    Hvis du vil have kontakt kan du skrive på den mail adr. som hedder lg@fiberflex.dk så skal vi hjælpe

    #149348
    AnonymForfatter

    Igen til Tomadeira:
    Nu har jeg fundet personen der har Diba- hun hedder Jytte og har skrevet indlæg d. 23.11 under emne ScandiNotes.

    #149362
    testForfatter

    ja da helt klart tillykke med det.

    #149396
    AnonymForfatter

    Tak for info

    #149406
    AnonymForfatter

    Igen til Tomadeira:
    Jeg har faktisk et tlf.nr. til dig vedr. DiBa.
    Kontakt den tidligere omtalte mail adr. så skal du få det.

    #149412
    AnonymForfatter

    Sparekassen Kronjyllland har “købt" sig fred, fordi man nok har vurderet at omkostningen i form af vedvarende dårlig medieomtale under en langtrukken retssag var større end udgifterne til erstatning.

    Det ændrer dog ikke ved det faktum, at det stadig er fuldkommen urimeligt, at Kronjylland og andre pengeinstitutter betaler penge tilbage til naive Scandinotes fjolser.

    Man har et personligt ansvar for sine investeringer, og det er jeg ret overbevist om Kronjylland ville få medhold i, hvis man rent faktisk kørte sagen ved landsretten og højeste ret. Desværre vil ingen banker gøre det, da det er det samme som 10 års garanteret dårlig medieomtale mens sagen ruller.

    Populismen har taget over her, i en sådan grad, så virksomheders retsstilling er fundamentalt truet.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.