Nordea’s webside og netbank mm. nede ?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • PrasmusForfatter
    Indlæg
  • #90587
    PrasmusForfatter

    Tilsyneladende er de fleste af Nordeas hjemmesider samt netbank ikke tilgængelig, jeg har i hvert fald forsøgt at logge på siden kl. 6:00 men har ikke kunnet komme på. Gad vide hvornår de er oppe igen…

    Andre der oplever det samme ?

    #148394
    AnonymForfatter

    Ja, jeg kan her kl. 8.38 heller ikke logge på hverken Nordeas netbank eller Nordeas hjemmeside.

    Hilsen fra Hannibal

    #148396
    AnonymForfatter

    Nu oplyser Nordea, at de har tekniske problemer, som man arbejder på at løse hurtigst muligt.

    Jeg beklager, at mine indlæg kommer i 2 eksemplarer. Dette problem vil jeg prøve at løse. Er der andre, der har haft dette problem?

    #148398
    PrasmusForfatter

    Tak for oplysningen !

    ps: jeg ser ikke dine indlæg dobbelt

    #148400
    AnonymForfatter

    Tak – på min pc vises 2 ens tråde, når jeg har besvaret et spørgsmål. Men fint det kun er hos mig.

    Jeg kan stadig ikke komme på netbank og vil nu ringe til hotline for at høre nærmere. Ringede også i morges, men de åbner først kl. 9.

    #148402
    AnonymForfatter

    Nordeas Hotlines telefonsvarer oplyser, at man får en ny status her kl. 10.00.

    #148404
    PrasmusForfatter

    Ja, det går da fremad.. nu virker http://www.nordea.dk fint, men netbank halder stadig, der kommer kun et delvist logon billede.

    Hov, nu kom hele logon billedet, men det går godt nok langsomt…

    ps: Jeg ser nu hvad du mener med to tråde, ja der er nu desværre to tråde, jeg troede du mente der kom to indlæg i samme tråd, min fejl 🙂

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.