Danske Invest

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90531
    AnonymForfatter

    Nogle der har erfaringer med investering i Danske Invest?

    Hvilke obligationsafdelinger kan anbefales? Jeg søger stabile afkast.

    #147702
    AnonymForfatter

    Hej Gummisko,

    Det lyder måske banalt, men prøv at spørge i din bank, eller kig på http://www.danskeinvest.dk.

    Hvis du skal have et brugbart svar, er det nødvendigt med langt flere oplysninger om dig, dine planer og ønsker (investeringsprofil) og beløbet, du vil placere.

    Det bedste vil være, at du tager kontakt til din bank, som kan vejlede og råde dig.

    Hvis du mere er gør-det-selv-manden, så brug http://www.danskeinvest.dk.

    Siden er flere gange kåret for dens store informationsniveau og brugervenlighed.

    På siden vil du blandt andet kunne finde oplysning om afdelingernes:
    * risiko
    * afkast
    * volatilitet
    * gennemsnitligt afkast hidtil
    * varighed
    * omkostninger
    * rating hos Morningstar
    * og så videre, og så videre

    Og er du ikke gør-det-selv-manden, så er mit råd som sagt, at du tager kontakt til din bank.

    Held og lykke med placeringen.

    #147768
    AnonymForfatter

    Jo tak – men søger råd fra andre end banken (sælgeren)….

    Hvad er bedst kortsigtede obigationsafdelinger eller langsigtede obligationsafdelinger – eller evt. indeksobligationer?

    #147784
    AnonymForfatter

    Hej Gummisko,

    Du kan altid slå op i telefonbogen under såkaldte finans-/investeringsrådgivere.

    Husk at spørge om deres honorar.

    #147824
    AnonymForfatter

    Jeg ville også investere i en uvildig rådgiver og så ville jeg holde mig langt væk fra alt der hedder invest i Danske bank. Og sådan set også holde mig væk fra alt hvad de store banker som nordea, Danske bank, jyske bank osv….- ÅOP er alt alt for store. Så find du hellere en af de billige investeringsforeninger som LD invest, sparinvest og sparindex. De gør det lige så godt og så er ÅOP langt lavere.
    Tag også lige et kig på morningstar.dk for at se hvad der findes af investeringsforeninger og hvor godt de gør det

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.