Ikke tale om falsk markedsføring jf Penge & Privatøkonomi
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
B.S. Ljungqvist skriver, at Basisbank er ude i noget falsk markedsføring, men når jeg sidder med magasinet Penge & Privatøkonomi, så ser jeg da tydeligt, at man rent faktisk kan spare op til 9000 kroner i forhold til dyreste alternativ i familiekategorien, hvor Basisbank blev nummer 2.
Ikke nok med, at de blev nummer 1 i parkategorien og nummer 2 i familiekategorien, så er de rent faktisk kåret til Danmarks billigste bank i 2002, 2003 og 2004.
Basisbank er tilfældigvis min egen bank, og jeg er meget tilfreds med den, så jeg blev da tydeligvis overrasket over, at de bliver hængt ud som ‘falske’. Tværtimod, så er mit indtryk, at banken altid har været ambassadør på branchens vegne for at markedsføre ÅOP og ikke pålydende rente.
Læs om det overfaldiske Popblad længere nede.
Markedsføringen henviser til beregninger som er forkerte. Det er selvfølgelig ikke basisbanks skyld, men mon ikke de selv har regnet efter??