Hårdt brug for lån

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90419
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg står og skal bruge kr 12.000, men jeg har relativt store problemer med at skaffe pengene. At låne i min egen bank er udelukket….jeg har også prøvet hos Leasy og DER, men de er heller ikke interesseret. Jeg er ligeglad med hvad omkostningerne er, da jeg nok skal få dem tilbagebetalt. Jeg står ikke opført i RKI. Er der nogen steder hvor det er muligt at lån når ikke engang det er muligt hos Leasy. Som sagt så er prisen underordnet.

    PLZ hjælp

    PÅ forhånd tak!

    #146228
    testForfatter

    Det kommer jo meget an på hvad du skal låne til. Så vidt jeg ved låner leasy ikke penge ud kun til fjernsyn og så videre. Jeg tror næppe du via forummet her kan få nogle låne tilbud.

    #146238
    AnonymForfatter

    Hej EnMand

    Når jeg læser dit indlæg, får jeg fornemmelsen af du har helt tjek på din økonomi og du bare er uheldig med at få afslag på afslag af dine pengeansøgninger.

    Jeg vil foreslå du skifter bank til Danske Bank. Denne Bank har en konto som hedder 24/7 som er helt fantastisk og indeholder bl.a. en kassekredit ( Er anbefalet mange gange i dette forum )

    Selvom du er ligeglad med omkostningerne skulle denne konto være meget billig og så er der ingen gebyr hvis du ved uheld eller trængende behov trækker beløb over den aftalte kredit maksimum. ( Har jeg læst mange gange i dette forum )

    Jeg håber det lykkedes for dig at få et lån i denne bank, det siges de er super søde og flinke. PØJ-PØJ.

    PS. Jeg vil på det kraftigeste fraråde dig EIK-Bank.

    Med venlig hilsen

    #146242
    AnonymForfatter

    Hej når man vil læse mere på:
    http://www.danskebank.dk/PDF/Priser-vilkaar-faktaark/Konti/Prisliste-danske-basis-danske-basis-plus-danske-24-7-ung-og-danske-24-7.pdf

    får man fejl “An unexpected error has occurred.", dvs. kontoen er svj læser kun for unge ?

    #146244
    AnonymForfatter

    Fandt dette link istedet
    https://www-2.danskebank.dk/Link/PrisbogDB/$file/PrisbogDB.pdf

    Danske Bank med så mange muligheder og så mange regler gør at folk har svært ved at finde rundt og tage en beslutning, hvad skal vi vælge ?

    Motto: Ryd op i bureaukratiet med så få regler og gennemskuelige muligheder for almindelig mand, der gør det nemt at være bankkunde !

    #146246
    AnonymForfatter

    Hejsa jeg ved ikke om jeg skal købe et nyt hus kontant ca 2mil eller om det er best at lave et lån ??? og sætte mine penge i noget andet…

    #146248
    AnonymForfatter

    Undskyld —- Mit indlæg er skrevet med en lille smugle galgehumør.

    #146250
    thsvForfatter

    Så prøv SMSkviklån eller hvad det nu hedder! 😉

    Eller som kimmer skriver skift til Danske Bank og deres koncept 24/7 (evt. ung), hvor der automatisk følger en overtræksret med. 🙂

    Nej, spøg til side.
    Der er jo nok en grund til, at du bliver afvist, så opspar pengene, f.eks ved ekstraarbejde, og sæt tæring efter næring.
    Der er altså en stor tilfredsstillelse ved at betale et køb kontant med penge man selv har tjent.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.