betaler jeg for meget i rente ?
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hejsa
Jeg fik i februar af vide af min bankrådgiver at jeg betaler Cibor3 + 3,25% i rente på mit udd. lån – pt står min rente på 6,25% men Cibor3 er iflg nationalbankens hjemmeside 1.5% dags dato, så burde jeg ikke bare betale 1,5%+3,25% = 4,75% ??
Bliver jeg snydt ?
Hvor har du uddannelseslånet? Det ville måske hjælpe, så man kunne se rentesatsen og andre oplysninger om lånet.
Forskellen kunne skyldes, at renten ikke ændres hver eneste dag og i stedet fastsættes for f.eks. 1 år af gangen, hvert kvartal eller på baggrund af et gennemsnit.