Lån let

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90368
    AnonymForfatter

    Hej mybanker.

    Jeg ville lige høre om nogen har haft lån hos lånlet da jeg selv overveje og ansøge om et. dog et mindre beløb ( 5000 ). problemet er at jeg har haft en bank hvor de ikke ville give mig kassekredit pga nogen store ind/udbetalinger.

    Nu står jeg så i den situation at jeg skiftet til nordea hvor jeg bedte om en kassekredit ved oprettelse hvor de sagde jeg bare skulle vente til min første løn var gået ind også komme ind og snakke med dem om det, men nu er det lige pludselig ændret til 3-6 måneder. Så kan ikke rigtig se anden udvej end at låne de 5000 ved et forbrugslån med høj rente. Ville bare høre om nogen har erfaring med dem og om man kan stole på det de skriver når man beregner et lån.

    #145564
    HalliHalloForfatter

    Må jeg spørge hvad du lige står og lige og skal bruge sølle 5000 kr. til? Og som du ikke har tid til at spare op først….

    Det må være vel muligt at låne dette beløb af familie eller venner, hvis du ubetinget skal bruge pengene.

    Om du bruger det ene eller andet firma er jo i og for sige ligegyldigt, bare renten ikke er for høj, men den fremgår vel af deres hjemmeside.

    #145566
    AnonymForfatter

    ja den mulighed er opbrugt da de penge jeg skylder er til venner, en gæld som er kommet fra en ferie jeg var på hvor jeg umiddelbart skulle have startet arbejde efter ferien men endte med at brække benet og måtte så udsætte arbejdet med 2 måneder før jeg tjente penge igen. dvs har min venner ventet rimelig lang tid på de penge. det slet ikke fordi min økonomi er stram. kan sagtens ligge 1000-2000 til siden om måneden, problemer er bare at jeg ikke rigtigt kan tillade mig at lade mine venner vente 3 månedere mere før de har fået deres penge. og personligt gør det mig ikke det store at lånet bliver 30% dyrer per år, det der rør mig mest er om det er sikkert at låne hos dem? at der ikke er alle mulige ting som ikke er oplyst osv.

    #145574
    testForfatter

    hvad med at tilbyde din ven at betaler ham eller hende de penge over 4 måneder med renter og stiftelses provision som “lån let" ville tage. hvis det var mig ville jeg sige ja det er jo en fed forretning

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.