Anonym
Jeg har forsøgt i dag at være i Den Danske Bank for at blive godkent til at købe hus men fik bare en lang næse jeg havde for meget gæld og ikke det de mente jeg havde til rådighed beløb som man skulle og forde jeg er gift med en personist der ikke tjæner penge og da jeg er selvstændig vognmand var det jo en udsikker brance at være i og bangrådgiveren gav mig dette råd fin noget til leje og betal gæld af.men mit problen jeg bor i Horsens og kører for kurergruppen i Fredericia og der er vær dag jeg kører doppelt turer til Fredericia da så er der noget at kører med om morgen og så igen om aften men jeg har søgt både i aviser og boligforringer men der er ikke til at finde noget som helt jeg er godt nok forvideret
men hvis man var lønmotager kunne alt lade sig gøre og hvis man ikke havde gæld men hvad så med den der skyller 500.000 kr væk de kan da godt købe hus kender fler der har gjort det men nej bar forde man er selvstændig og kun med en bil kan man alså ikke og man skal åbenbart kende nogen der kender nogen der ved hvor man kan leje et hus
mvh Søren Christensen