bageri lån

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)
  • Indlæg
  • #143580
    AnonymForfatter

    jeg prøve finde 4 mio bageri gik godt overskud

    #143652
    AnonymForfatter

    En gang gas du kommer med 🙂

    /allan

    #143670
    thsvForfatter

    http://www.danskbagerisalg.dk/1bageri/aabenraa/aabenraa.html

    Der kunne jo være tale om dette bageri.

    Det er vel kun et spørgsmål om at få lavet et ordentligt driftsbudget, og så få en bank med på finansieringen. 😀

    Hvis en bank ikke vil finansiere projektet er det jo nok, fordi de er nervøse for ikke at få deres penge igen, og en evt. privatperson, der skal finansiere en så risky business vil jo nok opkræve åger-renter (rocker-typer som inkassatorer).

    Men held og lykke med projektet.

    #143722
    AnonymForfatter

    HALLO, har du ikke læst mit tidligere indlæg.

    Der findes ikke en eneste bank i Danmark, som vil låne ham penge med så ringe sikkerhed og så urealistiske forventninger.

    #143752
    AnonymForfatter

    nej bank vil ikke lån penge ud den tid er i nu
    det hus jeg bor i nu her jeg kun bor i 4 år friværdi

    man prøve i avis se om kan finde et lån jeg har haft annonceret i jv og jp m.m

    og jeg ikke nogle fupmager i dette sag her jeg brugt mange penge på annonceret

    #143754
    AnonymForfatter

    jo der en bank der vil lån mig penge hvis jeg har selv 300000 kr så vil gerne gå i sag

    jeg ved ikke hvor du fra det at jeg ikke kan lån penge dette bare pis skrive at der ikke når bank i danmark vil lån mig penge

    hvor for det fra Reipe6230

    #143756
    AnonymForfatter

    Du må ud og samle nogle tomme flasker kammerat.

    #143758
    AnonymForfatter

    Jeg gider ikke bruge mere tid på disse fantasterier

    #144672
    AnonymForfatter

    slanke44 har igennem rigtig lang tid forsøgt at rejse penge til bageri, jeg kender ham og har haft ham ansat i min forretning, han snød mig i forbindelse med ansættelse samt efterfølgende opsigelse, spekulerede i g dage samt sygedage, han vil meget gerne handle bageri den del er ikke fusk men jeg ville med mit nuværende kendskab til fyren ikke betro ham en æske tændstikker. jeg har mails liggende fra ham hvor han truer med vold og deslige hvis han ikke for sin vilje.
    for et år siden var det umuligt at skaffe bagersvende alligevel lykkedes det ham at blive fyret fra flere forskellige steder.

    #144682
    AnonymForfatter

    jeg ikke ud på snyde nogle her og helle ikke Nørre Snede Bageri
    Strøget 8
    8766 Nørre Snede
    med dem 2200 kr
    jeg har få at vide fra min ASE a-kasse jeg har nogle G-dag
    jeg har ikke være ud på at snyde når her hele ikke Nørre Snede Bageri

    #144692
    AnonymForfatter

    hej henrik thomsen.

    jo jo du snød, du fortalte mig at du var seriøs omkring din ansættelse i bageriet og at det ikke kun var for at få tiden til at gå i et kort stykke tid inden at der dukkede noget op nærmere til grindsted.
    jeg har fortsat hele vores mail korrespondance liggende så bevise det, er ikke svært.
    da du søgte arbejde her vidste eller troede du at du skulle overtage et bageri inden for 1-2 måneder (synd at “pengemanden" du forhandlede med lavede grin med dig og kun skrev med dig for at få et billigt grin og ikke et yderst risikofyldt udlån. jeg så at nummeret han havde opgivet var til landsforeningen for bøsser og lesbiske fnis fnis…….)
    så jo du snød og hvad du sagde til mig var løgn, desværre kostede det mig 3 g dage fordi jeg var så flink at skrive en opsigelse til dig istedet for at du skulle sige op
    selv, og dermed miste retten til dagpenge, du snød mig og jeg var ikke klog nok, men så ved jeg det til en anden gang.

    #144940
    ToftenForfatter

    Købe et bageri i Aabenraa, hvor Skallebæk regerer, det er lyder ikke godt i mine øre. Skallebæk leverer ligeledes morgenbrød til de fleste tankstationer, små køb købmænd i omkringliggende område af Aabenraa. En af byens “tidligere" stor-bagerier har mistet cirka 40% (kan jeg ikke dokumentere) af omsætningen siden Skallebæk kom til byen (behøver ikke kun skyldes det).

    Konkurrence er godt…..men jeg ville ikke begive mig ud i det.

    Er du en dygtig bager, så ville jeg måske hellere satse på at blive lønmodtager.

    Mit synspunkt er set udefra og jeg har ingen tilknytninger eller personlige interesser i bager-branchen m.v.

    #144942
    AnonymForfatter

    Til slanke44

    Jeg synes du skulle tilmelde dig på et dansk kursus ! Du har valgt at bo i Danmark, så må du også kunne skrive og tale dansk perfekt !

    #144944
    testForfatter

    bo det er det jo ikke alle etniske danskere der gør som mig f.eks. Jeg er ordblind. Skal jeg også på kursus?

    Slanke har da lov til at skriv i det sprog han nu kan eller ikke kan. Med eller uden stavefejl.

    At en arbejdsgiver ikke kender reglerne om at han skal betale de 3 første ledighedsdage er jo hans problem.

    #144946
    testForfatter

    ps men trusler og vold eller om vold burde politi anmeldes.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 33 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.