God nyhed

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87076
    AnonymForfatter

    Hej alle,

    Jeg har Nykredit som bank og overvejer at skifte bank og flytte mit lån med hvis jeg kan det, er der nogen der har gode erfaringer med forstædernes bank? Da jeg ikke rigtigt har nogen god følelse med Nykredit, det er som om der er en mystisk energi omkring dem har hørt dårligt om dem? Eller kan I anbefale en bank med en rimelig rente da mit lån er på. ca. 117.000 kr forbrugslån.

    På forhånd tak

    #105728
    AnonymForfatter

    Du er på mybanker.dk

    Hvad med at tjekke deres Top 10 lister

    #105738
    AnonymForfatter

    Der findes lang over 100 banker i DK, så tag telefonen og ring rundt for at indhente nogle gode tilbud.

    Er du en god kunde kan du få renten helt ned under 3% de fleste steder.

    God fornøjelse

    #105740
    AnonymForfatter

    Under 3% på et blankolån (forbrugslån/lån uden sikkerhed)?? Har hverken ‘Anonym’ eller Carl Erik opdaget at vi er ‘et slag med musen fra en liste over de bedste renter? Start ved 5% og hvis du også flytter din lønkonto med over på en 0,125%-konto, så kan du måske forhandle en lille smule, men 3% – det tror jeg ikke på.

    #105744
    AnonymForfatter

    Jamen så 4% da – det må da være muligt, hvis man er en god kunde med forholdsvis store indlån.

    Jeg gik iøvrigt ud fra at lånet skulle gives med fuld sikkerhed i fast ejendom. Og her mener jeg ikke man bør acceptere en rentesats på over 4,5%, når Skandiabanken kan tilbyde sine kunder et lån til lun 3,95% uden nogen former for stiftelsesomkostninger eller lign., og der er fordelen endvidere at man ikke behøver at forhandle om renten, da den ligger fast for samtlige kunder.

    Det bemærkes, at jeg ikke har behov for at låne, men da jeg havde behov for det kan jeg da fortælle, at selv om man fik forhandlet renten ned til et lav sats, så forsøgte man hver gang der var rentesættelser, at undgå at sætte min rente ned, så jeg måtte gøre opmærksom på det ret mange gange, hvorefter det så blev sat ned igen.

    Så jeg vil fraråde enhver at optage lån i banker, som kører med et rentespænd på f.eks 5-15% i udlånsrente, da du hele tiden skal bruge tid på at undersøge om nu du også får den til enhver tid lave rente, som er aftalt.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.