hvilket kreditforenignslån skal man vælge og skal man låse F1 renten

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • testForfatter
    Indlæg
  • #90208
    testForfatter

    denne typespørgsmål kommer tit her i forummet og de er ret svære at svare på. Det afhænger jo helt af folks villighed til risiko. I og for sig synes jeg følgeden citat svar meget godt på spørgsmålet:

    »Men folk der har rentetilpasningslån har én gang for alle accepteret, at renten kan svinge lidt fra år til år. Og hvis de går ind og rentesikrer 4 måneder før for at kende næste års ydelse et år uden den store usikkerhed, så fylder det for meget i deres bevidsthed, og de skulle se at få et lån med fast rente, mens kurserne på de 30-årige 5 pct. lån er oppe omkring 98,« siger boligrådgiver Poul Gammelgaard, Boligøkonomen.

    Det var faktisk derfor jeg i sin tid gik fra et flex lån til et prioritets lån med rente loft. Med givet om Eik bank lever eller dør fylder så nu for meget i min bevisthed.

    Så før man stiller spørgsmålet hvilket lån er det bedste skal man svare på “hvilken risiko profil har jeg"

    måske var det et spørgsmål Finn sku ha stillet sig selv før han gik med til at gire sin aktien investering. Hvis han ingen forstand havde på systemerne og ikke ville løbe nogen risiko hvorfor fik han så ikke de hele i kontanter? Nej grådighed sløre dømmekraften.

    #142354
    AnonymForfatter

    Øhh hvem er Finn? Og hvad er den dybere mening med dette indlæg?

    #142360
    AnonymForfatter

    Mon ikke det er Finn Nørbygaard der henvises til, da han i dag har været gæst på TV 2 News.

    #142368
    testForfatter

    jo det er nørbygaard og den dybere mining som nok ikke er ret dyb var at bringe det udmærkede citat som helt dækker min egen holding.

    Hvad lån skal jeg vælge er faktsik et umuligt sprørgsmål at svare på

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.