maxbank
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
hej alle,
håber I kan hjælpe…
er selvstændig og indsender hvert år mit regnskab for mit firma.
ingen problemer indtil nu, de ville gerne forny vores engagement (kassekreditten) som de
skriver, men prisen er 1200.- beløbet er trukket på jeres konto og der er vedlagt en udskrift. På den hedder det stiftelsesprovision. Det er så skrevet under af vores bankrådgiver og hans chef.
Indtil nu har det ikke kostet os nogen fornyelse hvert år og vi betaler ca. 120 pr. måned for rådgivning
Er der nogen der har samme erfaringer med maxbank eller andre banker og ideer til hvad man kan gøre?
Du kan jo prøve en anden bank, men tror nu bare du skal være glad for i kan få en kassekredit trods “krisen", men det må vel bare betyde at firmaet kører godt.
Jeg ville dog ikke risikere at prøve et skift, og måske få et nej. Så er det ikke sikkert i kan komme tilbage til Maxbank 🙂
Bare en tanke…