Hvad er konsekvenen hvis man vil fortryde en låneaftale?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90160
    AnonymForfatter

    Hej
    Jeg har nogle spørgsmål på nedenstående baggrund:
    Jeg har torsdag den 23. bestilt et nyt F1 lånetilbud i BRF og i fredags den 24. juli har jeg igen bestilt et samme lån i Danske Bank (DB) og da jeg vil omlægge et gammelt 4% obpligationslån og et 5,3% F1 til et nyt F1. Jeg har fået lånetilbud fra DB i weekend hvori DB har anbefalet at lave en fastkursaftale på både de 2 gamle lån og et nyt lån for at sikre kurser og rente i dagen og jeg fik en fastrente på 2,56% på det nye lån til den 14. august med hovedstol på 1.480.000 kr. løbende til december 2010. Da jeg ikke har fået tilbud fra BRF, som EDC skulle lave på trods jeg flere gange har ringet til EDC om lånetilbudet, gik jeg torsdag den 30 kl. 17:45 ned til DB for at gennemgå alle 9 forskelige dokumenter og har underskrevet på alle dokumentern. Da jeg var kommet hjem torsdag aften, fik jeg lånetilbud fra BRF med F1 rente på 1,9689%. Fredag morgen kl. 9:00 ringede jeg til DB og bad om en lavere rente til noget ligende BRF´s renten 1,9689%, hvis ikke vil jeg bede om hjemkalde mine aftaler. Jeg fik svar nej fra DB. DB sagde, at det var forsinket. Det vil koste mindst 14.000 kr. i udgifte for hjemkaldelse af lånene og 5.000 kr. omkonstning til banken. I alt koster mindst 19.000 kr. i omkostninger
    Er det rigtig banken forlanger et stort omkostning for annullerin af en låneaftale?
    Er det rigtig, der er stor rente forskellig når den en lave tilbud i fredag g den anden lave på tirsdag efter en weekend?

    #141642
    testForfatter

    der er jo ikke helt for sjov at man skriver under på diverse papirer så ja bordret fange som man siger. Har handlet har du handlet.

    omkring forskelle i renter så har du vel ikke låst renten og så er det optagelses dagens renter der bliver de endelige så der burde ikke i slut effekten være nogle væsenlige rente forskelle mellem de to lån hvis de er de samme.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.