invester 30.000 kr. og få 2.000 kr. pr. måned i 25 måneder….

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90077
    AnonymForfatter

    En annonce i Dagbladet Børsen siger dette……… er der nogen der kender noget til projektet? og hvordan det kan hænge sammen.

    #140542
    AnonymForfatter

    Kan vi ikke få linket til annoncen, her ?

    #140546
    AnonymForfatter

    Hej

    Du må komme med nogle flere oplysninger – jeg har gennempløjet børsen.dk – og her er annoncen ikke med!!!

    Evt. kan du lige afskrive annoncen.

    #140548
    AnonymForfatter

    Børsen 3 juli 2009.

    Invester 30.000 kr. i 25 mdr – afkast 2.000 kr. overføres direkte til din bankkonto hver måned. Der stilles den fornødne sikkerhed for det investerede beløb i hele investeringsperioden. Udbudsperiode 1-7 juli 2009.

    #140592
    testForfatter

    lyder som svindel eller og et pyramide spil. Jeg ved ikke hvordan du igrunde kan forvente at nogen kan svare på dit sprøgsmål, men mener du 2K i afkat pr måned af 30k? det vil sige 24 k om året? Måske er det import export af englestøv?

    kort svar? hold fingre væk. Så let er det ikke at blive rig så var der ingen ansatte i bankerne.

    #140598
    NultopskatForfatter

    Hvad med at henvende dig til kontakt personen fra annoncen og få prospektet, det er nok mere seriøst end at folk bare mener, at det nok er snyd.

    Selvf. kan den investering lade sig gøre, og lad os så høre hvordan, før vi tager stilling til noget.

    #140614
    AnonymForfatter

    jeg læste som sagt bare annoncen i Dagbladet Børsen, og undredede mig, og tænkte om nogen herinde vidste hvad det var. Kontaktmailen er Investor@pckompagniet.dk

    #140616
    testForfatter

    ja alt kan jo lade sig gøre. f.eks. at priser for virksomhedsdrift gives til svindlere eller at to fjer ikke var 10 høns men rent faktisk kun to fjer.

    #140618
    testForfatter

    pps ikke et hit på google og check lige www.(den mærkelige email adresse).dk

    et afkast på 2k på pr måned på den investering med ærlige foretninger? nej

    #140626
    AnonymForfatter

    nej, ikke igen et netfirma 🙁

    1. godkendt af E-handelsfonden, nej

    2. tager de imod kreditkort, nej

    3. er de godkendt til at benytte e-mærket …Nej

    4. sammenlign deres priser med andre godkendte netbutikker, spare du noget?. nej

    5. taber du penge ved denne “sikre" investering, ja et afkast 2000.- pr. mdr *GG* (glem det, der er for mange om budet)

    #140630
    testForfatter

    læs f.eks. her

    http://logisksnit.blogspot.com/2009/07/fup-og-fidus-grnsen.html

    jeg er sikker på at man fik god kaffe i roskilde

    #140632
    testForfatter

    pps.

    et rent gæt selv om det hele virker som en and.

    et bud kunne være at det mener at man skal skyde 30.000 kroner ind som driftskapital i deres virksomhed og så modtager 2000 retur pr måned i 25 måneder. Vel og mærket som renter og afdrag. Det giver så ca. 30% i rente som er mere ind de 25 de selv tager, men hvad er så din sikkerhed? De har jo sikkert solgt deres fakturaer vidre til Dan-Aktivs og du har sikkerhed i PC firmaet

    jeg kan ikke vurdre om pc kompaniet er et sikker virksomhed og jeg vil tillade mig at mene at man er desperart hvis man prøver at finciere sin drift med sådanne lån.

    før verden gik af lave sagde man højt afkast = høj risiko. Det var så før vi alle troede at det kun kunne gå op ad.

    #140634
    AnonymForfatter

    Jeg googlede pckompagniet.dk og firmaet er én af Danmarks største leverandører af hardware og softwareprodukter – ifølge dem selv. MEN de findes.

    Hvis du ønsker info så mail til info@pckompagniet.dk og ønskes support så prøv support@pckompagniet. Det er sågu’ ikke noget mærkeligt i disse e-mailadresser.

    Jeg synes blot, tilbuddet er for godt til at være sandt.

    #140638
    testForfatter

    hannibal det er der er mærkeligt er at der ikke så et ord på deres hjemme side om at de tilbyder finaciering. det synes jeg er mystisk

    dels er vi helt ening i at afkastet er for godt til at være sandt eller rettere det er helt sikkert forbundet med stor risiko. Selv store firmaere kan gå ned ikke.

    hvis vi taler om driftfinacerigen hvorfor så tilbyde denne rente?

    #140642
    AnonymForfatter

    Der er mere mystik i det.

    Fandt på nettet “Dansk onlineforhandler Mobidan.dk er erklæret konkurs i 2007. Firmaet der er personligt ejet af Michael Winther er også erklæret personligt konkurs fordi han havde bestilt annoncer for en formue og ikke betalt for dem."

    Og det er samme Michael Winther, der nu er direktør i PC Kompaniet.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.