Møde med banken

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87056
    AnonymForfatter

    Jeg købte en lejlighed af min far pr. 31/12-04 til kr. 1.250.000 – jeg lånte i alt 1.400.000 kr. i kreditforeningen med et F3-lån og afdragsfrihed.
    De sidste 150.000 kr. er brugt til gæld, boligkøbomkostninger, møbler m.m.
    Jeg har godt 35.000 kr. tilbage, som jeg overvejer at bruge på nyt badeværelse.

    På mandag skal jeg til møde i banken.
    Jeg overvejer at købe bil og/eller investere lidt penge fra friværdien. Men som det er skrevet tidligere herinde, er det måske en dum ide at investere “lånte" penge, elelr hvad?
    Lejligheden kan p.t. sælges for ca. 2.800.000 kr.
    Mht. bilkøb, hvordan får jeg så finanseret en bil kr. 50.000 – 100.000 kr. bedst muligt?

    #105606
    AnonymForfatter

    At få ‘foræret’ 1,55 mil. (af far og boligmarkedet) er jo ikke dårligt og giver en masse mulidheder. Du synes at være godt på vej til at bruge af disse. Jeg ville – før jeg tænkte videre på at investere, forbruge (bil) etc. – koncentrere mig om at komme i gang med at afdrage på gælden fremfor at forøge den.

    #105608
    AnonymForfatter

    Jeg glemte at fortælle, at jeg sælger lejligheden indenfor 3 år – så køber jeg et hus.

    #105628
    AnonymForfatter

    det er sku da fedt for dig. tillykke. 🙂 jeg kan anbefale at snakke med investeringsrådgiver inde i dit pengeinstitut.

    Min søster tjente 400 K og mistede dem alle sammen på under et år ved at investere dem. i andet ind ejendom. hvis de vil tjene mange penge så lad dem blive i din ejendom.

    Hvis jeg ikke tager meget fejl har du tjent ca 3000 kr om dagen siden du købte den lejlighed.

    #105630
    AnonymForfatter

    Du har nok ret !
    Jeg har valgt IKKE at investere noget af friværdien og sige nej tak til Danske Prioritet i første omgang.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.