Udbetaling af SP pension

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90073
    AnonymForfatter

    Jeg har for nogle år siden flyttet min SP til den lokale sparekasse, som administerer ordningen. Nu kan jeg så få den udbetalt, ligesom alle andre. Jeg skal blot reagere inden 31/12-2009.
    Jeg overvejer at vente til ud på efteråret i håb om at aktierne stiger lidt, så mit tab ikke bliver så stort, for det er jo noget deprimerende at se, hvordan opsparingen er blevet mindre det sidste års tid.
    Er der nogen gode råd at hente her – skal man høste de 20.000 her og nu, eller vente nogle måneder og håbe at kurserne retter sig, så det bliver til 25-30.000?
    Jeg forventer ikke at I skal spå om fremtiden, men er nysgerrig efter at høre om andre har gjort sig tilsvarende overvejelser.

    #140498
    AnonymForfatter

    Jeg tror aktiemarkederne har rettet sig så meget som de nu engang kan rette sig. Tror ikke på, at du vil se så store kursudsving, at din opsparing vil udvikle sig med 25-50%.

    For mit eget vedkommende har min SP-opsparing udviklet sig med en stigning på ca. 10% siden årsskiftet og til d.d.

    Men det er selvfølgelig min subjektive vurdering :o)

    #140502
    AnonymForfatter

    Jeg fik ingen penge fredag som I andre har fået 😉
    Men denne besked:
    Din SP-saldo

    Vi kan ikke oplyse din SP-saldo.

    Det skyldes, at vi har modtaget din blanket og er i gang med at udbetale pengene til dig. Vi kan heller ikke oplyse saldoen, hvis du ringer til os. Det tager omkring 3 uger, fra vi har modtaget blanketten, til vi sætter pengene ind på din NemKonto.

    Det kan også skyldes, at:

    * du allerede har fået pengene udbetalt

    måske får jeg pengene næste fredag ?

    #140668
    AnonymForfatter

    At du ikke har fået dine sp-penge i fredags er sikkert fordi
    de som regel altid er til disposition på din nem-konto tirsdag.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.