Lån
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej
Min bank er helt umulig og vil ikke lade mig låne 10.000. Jeg står og SKAL bruge dem her i sommerferien. Hvad vil i råde mig til. Hvad er hurtigts,og billigst. Ikke nogen hurtige kontolån, tak
Du skriver at du SKAL bruge pengene i din ferie, men til hvad?
Din egen bank må jo skønne at du ikke er kreditværdig….Hvad har de givet som begrundelse?
Da du jo tilsyneladende kun vil låne i en bank er der ikke andet end at kridte skoene+rend rundt til de forskellige banker+fortæl at du er en ny god kunde, der blot lige skal bruge 10.000 kr. vel sagtens p.g.a. noget uforudset.
På med vanten, inden dagen er omme har du med garanti dine 10.000 i lommen. Med mindre du har skjult vigtige oplysninger i dit spørgsmål.