Test af netbank funktionalitet

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89999
    AnonymForfatter

    Hej med jer,

    Er der nogle der kender til en tilbundsgående test af netbanker og funktionalitet?

    Sagen er at jeg (endelig) er ved at blive overført fra Roskilde Bank til Nordea – I Roskilde Bank benyttede de BECs netbank løsning – Mange kritisere den, men den er altså fantastisk sammenlignet med det jeg nu sidder og kigger på hos Nordea.

    Et af mine problemer at at vores konto(erhvervskonto) skal sættes op så person 1 laver og godkender betalingen, person 2 skal så godkende betalingen – Det er ganske normalt i virksomheder og relatere sig til tegningsreglerne i virksomheden.

    Det kan Nordea’s netbank ikke – Her skal man have noget der hedder UNITEL – Alene navnet er jo en joke, og det er noget med et program der skal installeres på de enkelte maskiner. Også dette vil jeg helst slippe for, da det hører forrige århundrede til med dedikerede programmer for at lave lidt betalinger. Det næste bliver vel at jeg skal finde et modem frem for at benytte deres UNITEL.

    Derfor:

    Findes der en test eller et fact sheet der sammenligner netbanker og funktioner?

    / Denbert

    #139744
    AnonymForfatter

    Jeg kender ikke Nordea, men DanskeBank havde i 2006, da jeg var “godkender" (vi var omkring 8 godkendere og 8 der lavede betalinger) i “mit firma".

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.