Tilladt at klippe i sit kreditcard ?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Én jeg kender fik stjålet sin tegnebog med mange kreditcard – Vi talte om hvordan man evt. kunne undgå at “tyvene" straks fik købt Guld for 8.000 DKK i en butik inden kortet blev spærret – Der kom jeg i tanke om at man kunne klippe et V nederst og op til nogle millimeter fra den sorte underkant, således at kortet stadig kunne anvendes i maskine og gemme det bortklippede V et andet sted, det bortklippede V skulle indeholde de 4-midterste talcifre. Jeg håber nogle kan se idéen 🙂
glemte at skrive at selvfølgelig skal man ikke klippe i chippen eller det sølvglimmer i højre side 🙂
hvorfor skulle det med det bort klip ikke være muligt at bruge kortet i en flue smækker f.eks.?
du mener vel kontrol ciferne på bagsiden ikke?
men i øvrigt tror jeg ikke at et beskadiget kort kan gå gennem en penge automat