Renteindtægter

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87046
    AnonymForfatter

    Jeg har ca. 130.000 kr stående i banken, hvoraf 60.000 af dem er investeret i obligationer. I øjeblikket er jeg studerende, og jeg har ca. 1 1/2 – 2 år tilbage af min studietid. Jeg har Nordea som bank i øjeblikket, men vil gerne skifte til en bank, hvor jeg kan få mere ud af renteindtægterne. Jeg benytter mig af følgende service: netbank, veksling af valuta, overførsler af penge – og det er stort set det!. Håber der er nogen, der har et godt tip.

    #105528
    MichaelForfatter

    Sparekassen Vestsalling giver 2,25% – det er det bedste tilbud i øjeblikket. Valutaveksling bør iøvrigt ordnes i et vekslefirma, f.eks. Forex eller X-Change – det er klart det billigste.

    #105562
    AnonymForfatter

    Har du overvejet at blande aktier ind i din portefølje – det burde gerne give væsentligt højere afkast end 2,25 %. Der er naturligvis en tilsvarede væsentligt højere risiko, men aktiemarkedet har været ret godt de sidste 2 – 3 år og givet rigtig gode resultater for investorerne.

    #105666
    AnonymForfatter

    Hvad du har af kontant indestående bør du da i alt fald se at få flyttet fra Nordea, det er et miserabelt sted at have penge stående, den giver lave renter og har ret dyre gebyrer. Flyt dem til Nykredit bank, så får du straks 2,1% p.a. eller gå ind på Mybanker, så kan du se, hvor du kan få mest.

    af

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.