Bestillingstid på hævekort

  • This topic is empty.
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Anonym
    Forfatter
    Indlæg
  • #89954
    Anonym

    Hej alle

    Jeg bestilte et almindeligt hævekort hos amagerbanken for snart 7 uger siden.

    Og selvom de [banken] igen og igen siger at kortet er på vej og at de genbestiller det igen (det bliver åbenbart spærret i systemet) så har jeg ikke modtaget det endnu?

    De er elendige til at holde hvad de lover: at de vil kontakte mig den og den dag med status…for det gør de konsekvent ikke. Så jeg må kontakte dem igen og igen efterfølgende.

    Jeg har under hele processen forholdt mig høflig, men begynder at få en mavefornemmelse af at det måske ikke er den rigtige strategi: at jeg måske skal slå i bordet eller forlade banken.

    Jeg været i kontakt med min rådgiver og andre involverede over flere omgange nu.

    Hvad kan jeg gøre?

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.