Bestillingstid på hævekort
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej alle
Jeg bestilte et almindeligt hævekort hos amagerbanken for snart 7 uger siden.
Og selvom de [banken] igen og igen siger at kortet er på vej og at de genbestiller det igen (det bliver åbenbart spærret i systemet) så har jeg ikke modtaget det endnu?
De er elendige til at holde hvad de lover: at de vil kontakte mig den og den dag med status…for det gør de konsekvent ikke. Så jeg må kontakte dem igen og igen efterfølgende.
Jeg har under hele processen forholdt mig høflig, men begynder at få en mavefornemmelse af at det måske ikke er den rigtige strategi: at jeg måske skal slå i bordet eller forlade banken.
Jeg været i kontakt med min rådgiver og andre involverede over flere omgange nu.
Hvad kan jeg gøre?