PFA lån…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89950
    AnonymForfatter

    Hej.

    To af mine kollegaer nævnte for mig i sidste uge at PFA også låner penge, hvis arbejdspladsen bruger dem selvfølgelig.
    Jeg var inde på deres hjemmeside, og kom her i tvivl om de overhovedet yder lån til private mere??
    De har nemlig en betydelig lavere rente end de dyre forbrugslån jeg har fået etableret mig..

    Er der nogen der kan hjælpe??

    Mvh Camilla

    #139272
    AnonymForfatter

    PFA tilbyder ingen lån, men tværtimod kun opsparing – pensionsopsparing!

    En gæld på kr. 100.000 er trods alt ikke alverden, så afhængigt af dine nuværende indkomstforhold, rådighedsbeløb m.v. burde det være muligt at samle gælden i en bank.

    Få et præcist overblik over dine samlede gældsposter, lav et budget, udarbejd et forslag til hvordan du vil afdrage den samlede gæld, medbring dine lønsedler og seneste årsopgørelse.

    Og lad være med at optage nye lån eller kreditter :0)

    #139274
    AnonymForfatter

    Så gør de det ikke mere…

    Min kollega lånte for et par år siden 80.000, og de foreslog nemlig at jeg kontaktede dem, da de er/var billigere end bankerne.

    Men de yder nok ikke lån mere så?

    Men tak for dit svar.

    #139280
    thsvForfatter

    Spørg dog kollegaen endnu engang, og få et telefonnummer, du kan kontakte banken på.
    Ellers tilbyder f.eks. Danske bank jo billig kassekredit i forbindelse med lønkontoen, deres 24/7 princip.
    Men lad være med at optage dyre forbrugslån på over 10 % i rente, det fører bare yderligere fattigdom.
    Det er jo nemlig: “Dyrt at være fattig" i dagens Danmark.

    #148632
    AnonymForfatter

    hej det er kuuka
    jeg vil gerne høre om i kan låne til privat brug
    jeg vil nemlig gerne have ejerlejlighed
    mvh
    kuuka

    #148638
    AnonymForfatter

    Hej det er Tila

    Jeg vil gerne høre lidt om hvad det er for en ejerlejlighed du vil have.

    PFA låner p.t. ikke ud til private. I stedet har de valgt at skyde penge i Amagerbanken i form af aktier.

    #148654
    testForfatter

    hvad har aktier med lån til private at gøre?

    #148692
    AnonymForfatter

    hej det er kuuka
    det er 10-40-50-
    låne betingelser

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.