Gæld og rådgivning.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89918
    AnonymForfatter

    Goddag.

    Jeg er i den situation at jeg er i dyb gæld. (ikke bundløs). Jeg skylder 250.000 væk, og det er alene forbrug. Min situation i dag er at jeg har et rigtig godt lønnet job, og jeg betaler af på min gæld. Jeg er RKI registreret, men har en aftale med kreditorerne om en afbetalingsordning, som jeg også følger.
    Min gæld er spredt ud over 18 steder, så det er meget svært at overskue, hvornår jeg reelt vil være færdig osv.

    Selvom der er afbetalingsordninger er det stadig meget uoverskueligt at håndterer det hele. Mit rådighedsbeløb efter alt pr. mdr er ca. 9000, så jeg lider ingen nød.

    Er der nogle der har nogle ideer til hvordan jeg kan få et større overblik over det hele, evt. få samlet min gæld et sted, trods det jeg er registrert i RKI.

    JEG ER IKKE INTERESSERET I AT LÅNE PENGE TIL FORBRUG!!!!!

    På forhånd tak.

    #139036
    AnonymForfatter

    1) List dine kreditorer i et regneark.
    2) Sorter i stigende orden.
    3) Brug alt du har i overskud af dit rådighedsbeløb til at betale af på kreditorer med laveste restgæld.
    4) Når laveste restgæld er betalt ud, bruges det “normale" afdrag til denne kreditor til at betale ekstra af på næste kreditor i rækken.

    Held og lykke.

    #139040
    AnonymForfatter

    Der sidder nogle søde mennesker lige parat til at svare dig på http://gæld.net/

    #149326
    AnonymForfatter

    Hej moss,

    Du er absolut ikke den eneste i den situation!

    For at få nogle tips til, hvordan du kan få overblikket, kan du klikke ind på http://www.gaeldshospitalet.dk

    Der kan du under “Værktøjer" måske finde inspiration.
    Derudover kan du i Gældsforummet læse om “Snebolde metoden".

    Mvh.
    Philippe

    #150138
    AnonymForfatter

    Det vil da være bedre at betale de lån ud først, som har den højeste rente.

    #150258
    AnonymForfatter

    Indlæg fjernet af administrator.

    #150260
    AnonymForfatter

    Hvad står iqbank.dk for. ?? hvem er det ?

    #150262
    AnonymForfatter

    Indlæg fjernet af administrator.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.