Hvordan er du og din privatformue blevet påvirket af finanskrisen?
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Hej allesammen:)
Jeg har brug for jeres hjælp til en undersøgelse, som jeg skal bruge til min hovedopgave på finansøkonom-studiet.
Jeg har valgt at beskæftige mig med formueforvaltning, hvor jeg vil tage udgangspunkt i de danske privatformuer og vurdere samt diskutere, hvorledes finanskrisen har påvirket disse.
Derfor vil det være mig en stor hjælp, hvis I vil bruge cirka 5. minutter af jeres tid på at besvare mine spørgsmål.
Linket er:
https://secure.espub.net/survey.aspx?ID=099d5ff7b2f0ccd8962d64f7fce6e1f9
Jeres besvarelse er selvfølgelig anonym.
Kan man ikke have en formue selvom man er under 30??? tror lige du skal rete op på spørgsmål 2
Der mangler i undersøgelsen at man kan være positivt ramt af finanskrisen.
F.eks. de private investorer der er gået ind i aktiemarkedet i år.