Mand havde minus på 63 mia. kr.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89782
    AnonymForfatter

    Her bevis på at bank med reg.nr. 6300 SOVER DYBT !!!!

    Bank kom til at indtaste kontonummeret, da den skulle trække penge fra en kundes konto.
    Læs mere her: http://epn.dk/privat/article1648244.ece

    #137354
    AnonymForfatter

    Hvor er det dejligt at alle mennesker laver fejl. Som en positiv person fik jeg et lille smil på læben af denne historie.

    Tænk — Der er måske glad og frisk person som har indtastet kontonummeret forkert og straks er der personer som må af med deres negativitet.

    Som jeg ser det er verden ikke faldet sammen — tvært imod.

    #137356
    MichaelForfatter

    Hvis banken havde sovet ville de vel slet ikke have foretaget sig noget?! Jeg kan heller ikke andet end trække på smilebåndet af den historie, som jo altså ikke har kostet nogen noget som helst alligevel.

    #137360
    AnonymForfatter

    Det er heldigvis tilladt at begå fejl i vort land – og denne blev jo opdaget og rettet. Hvad er problemet, BoSol?

    #137368
    AnonymForfatter

    Det viser at Lokalbanken i Nordsjælland ikke laver daglig kasseafstemning (bogholderiafstemning), hvis den gjorde var fejlen straks blevet opdaget 🙂

    #137370
    AnonymForfatter

    Næh, egentlig ikke – det er din egen gisning. For historien melder intet om, hvor længe der gik, før kunden opdagede fejlen. Det kan sagtens have været samme dag via netbank. 😉

    #137376
    AnonymForfatter

    Hvor på nettet slår man op for at finde navn/adresse ud fra bankens registreringsnummer? Jeg har ledt efter det uden at finde det. Et sted har jeg en gammel liste, men …

    #137384
    LMAForfatter

    Jeg vælger også at tage det med smil, kunden har sikkert fået et godt grin og et par flasker vin som undskyldning. Det tyder heller ikke på Lokalbanken har været specielt uenige i det forkerte i transaktionen.

    Jeg tror dog du forveksler en bank med en skobutik. Der foretages jo ikke afstemning af alle interne konti hver eneste dag i en bank. Hvis du tror det tager du meget fejl.

    Interne konti bliver mig bekendt nulstillet en gang årligt, nemlig den 31-12.

    Selvfølgelig tæller de kassen op i banken ligesom i skobutikken, men jeg tror altså ikke du skal forvente, at hævningen er foretaget i kasseterminalen.

    Mig bekendt var der tale om en tinglysningsafgift.

    Og hvorfor ikke tage livet lidt positivt, og tage det som en hyggelig bagside historie.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.