Kontooverførsel

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • driverForfatter
    Indlæg
  • #89748
    driverForfatter

    Hej

    Jeg ville gerne høre om der er nogle som kender en sikker form for kontooverførsel. Med det mener jeg at man skal kunne lave en tilbageførsel af overførslen, f. eks med mistanke om at en privatperson snyder – f. eks med ikke at sende en pakke.

    Jeg kender til at man med diverse kreditkort kan, hvis det er en “butik" man har købt tingene fra – men ikke som privat kontooverførsel.

    Er der nogle muligheder for at få den “funktion" at kunne tilbageføre en kontooverførsel med f. eks et kreditkort?

    Mvh.

    #136886
    AnonymForfatter

    Private der handler med hinanden privat og betaler kontant samtidig med at varen udleveres, er den eneste og korrekte handelsform !

    #137202
    driverForfatter

    Tak for din input, men den giver mig ikke noget som helst svar på spørgsmålet.

    #137214
    MichaelForfatter

    Nej, du kan ikke tilbageføre en kontooverførsel på nogen måde.

    #137258
    AnonymForfatter

    Hvis afsenderen ikke kan bevise at have afsendt den pågældende vare, og du ikke har kvitteret for modtagelse, hvor du samtidigt har mulighed for at kontrollere forsendelsen med overbringeren som vidne, så kan du indberette sagen for domstolene – hvis det altså kan betale sig.

    Hvis jeg skulle sende en dyr vare, så skulle jeg nok sørge for at dokumentere forsendelsen.

    Der findes ingen steder, hvor du kan tilbagekalde en kontooverførsel af egen kraft.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.