Samling af gæld

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89733
    AnonymForfatter

    Hej.
    Jeg forsøger at samle min dumme klatgæld i en bank. Spørgsmålet er, om der er en, som kan anbefale en bank,som evt. ville godkende mig som kunde.
    Min situation er således:

    årsløn: 450.000 (inkl.bonus)
    min 20.000 udbetalt om mdr.

    Samlede udgifter med alt. inkl bus-kort osv. 15.000

    Jeg har følgende lån:

    875.000 andelsboliglån (Andelskronen er 910.000)
    70.000 forbrugslån
    20.000 kontokort
    10.000 kontokort
    30.000 mastercardgæld (skal betales til april)

    Hører gerne forslag.

    Kommentar omkring, at det er sygt at låne så meget, ser jeg mig gerne fri for. Jeg ved det, og er i behandling hos psykolog.

    tak.

    #136762
    HalliHalloForfatter

    Har du spurgt din psykolog om at han evt. kan anbefale dig en af de over 100 banker, der findes i landet. Han tjener jo sikkert godt, så måske han ved hvor du opnår de bedste vilkår.

    Personlig tror såmænd ikke den ene bank er bedre end den anden, så jeg syntes selv du bør træffe din endelige afgørelse.

    Jeg syntes desværre dit spørgsmål er så generelt at det er svært at svare på, ligesom hvis jeg spurgte herinde eller i et andet forum:

    Jeg skal ud og købe en ny vaskemaskine i morgen – hvilken skal jeg købe og i hvilken farve? Jeg tjener 10.000 netto mdl. og maskinen skal iøvrigt være strømsparende og hvilken bank er bedst og billigst at få kreditten i?

    Gode forslag imødeses….

    #136768
    AnonymForfatter

    Spørgsmålet går mere på, om der er kendskab til en bank, som er mere villig til at låne, til en person med min økonomi og mængde af gæld.
    Jeg har fået nej fra et par banker nemlig.

    På forhånd tak.

    #136770
    MichaelForfatter

    Der er ingen her der kan besvare dit spørgsmål, da du jo i virkeligheden søger en positiv kreditgodkendelse af en konkret bank – noget ingen i et debatforum kan give dig.

    Under alle omstændigheder er det et faktum, at det er blevet væsentligt sværere at låne i alle banker pga. finanskrisen, men der er jo ikke andet at gøre end at spørge flere steder. Sørg for en ordentlig redegørelse for din økonomi i ansøgningen: Budget, seneste 3 lønsedler, seneste årsopgørelse og komplet oversigt over dine gældsforhold. Det virker væsentligt mere professionelt og gennemtænkt en blot en mail med lidt generelt info.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.