Omlægning af lån

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89649
    AnonymForfatter

    Vi har idag et fastforrentet 7% lån med afdragsfrihed.
    Vi overvejer at omlægge til F2 hvor renten er i øjeblikket på 3,14%
    Vil dette være helt ude i hampen eller nogenlunde fornuftigt?
    Vores Realkreditlån er på 841.000kr
    Hvor stor en besparelse vil der evt. være netto ved omlægning?, og skal vi kigge på andre end f2 lån?

    #135882
    HalliHalloForfatter

    Jeg syntes ikke lige dit spørgsmål stemmer helt overens med din indlæg med titlen “Fanget af gæld" af 25.2.09 eller deromkring.

    Deri beskriver du at du skylder banken hele 350.000 kr. efter at have solgt din lejelighed og at banken sagde nej til at du kunne købe dig et hus.

    Endviderer skrev du at banken havde spærret dine konti, så du ikke kunne købe benzin til din bil for at kunne køre 60 km til dit arbejde, hvorefter du blev fyret.

    Men der kan jo ske meget på 10 dage, så måske du er den samme person som lige fik udbetalt 12 mill, og ville vide hvordan denne nette sum skulle placeres?

    Forklaring udbedes venligst!

    Dit spørgsmål bliver iøvrigt stillet hver andet dag herinde, så måske der er hjælp at hente der, hvis ikke thvs endnu engang vil redegøre for forholdene omkring låneomlægninger m.v.

    #135886
    AnonymForfatter

    For det første kan jeg ikke se hvordan min personlige situation kan komme dig ved, og kan da slet ikke se at du har krav på en forklaring.
    Men nu skal jeg alligevel fortælle dig det. Hvis du læser indlægget igen vil du se at salget af min lejlighed skete i 2006, og har derfor ikke det store at gøre med min nuværende situation hvor jeg har købt hus. Yderligere fik jeg tilbud om at komme tilbage til min gamle bank, da jeg udover dette har en ganske fornuftig økonomi.
    Og nej det er desværre ikke mig med de 12 millioner, så ville der jo ikke være den store idé i at have et realkreditlån på 841.000kr 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.