5% fast forrentet –> F1

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89643
    AnonymForfatter

    Jeg går med planer om at omlægge mit lån til F1 inden længe, vil renten blive ændret igen om et år eller til 01/01-10. Og vil jeg få den rente F1 er på den dag jeg omlægger og så et år frem ?

    #135816
    thsvForfatter

    Skynd dig at låse kursen på det 5% lån.

    Hos RD kan du vælge, om du vil refinansiere d. 1/1-10 eller d. 1/1-11 ved valg af F1-lånet.

    Mener Totalkredit/Nykredit har refinansiering i marts måned.

    #135818
    AnonymForfatter

    ok jeg er ikke helt skarp på dette område. hvad mener du med skynd dig at låse kursen ? skal jeg omlægge nu eller hvad mener du ?

    #135820
    AnonymForfatter

    jeg er iøvrigt hos RD

    #135826
    AnonymForfatter

    hvis jeg tror på renten falder yderligere vil det vel egentlig være en gode ide at vælge 1/1-10 og ikke 1/1-11. ik ?

    #135828
    JulienissenForfatter

    Hvis man i nuværende marked vil omlægge til rentetilpasningslån, mener jeg at man skal binde lånet op på Cibor renten.

    På denne måde får du fuld og hurtig glæde af rentefald, men naturligvis også her og nu konsekvens når / hvis den går op.
    Alle snakker om at pilen går nedaf 🙂

    Nok så væsenligt; Bidragssatsen kan svinge meget fra det ene realkredit til det andet, og mange oplever at gode aftaler på 0.45 indgået for et år siden, nu pludselig bliver forhøjet til 0,75 eller mere, med meget kort varsel.

    Igen; Gå efter så kort rente som mulig = Cibor renten

    Du kan se dagens satser her;
    http://www.nationalbanken.dk/DNDK/Valuta.nsf/side/Pengemarkedsrenter?OpenDocument

    #135950
    AnonymForfatter

    Hvordan vælger man et lån der lægger sig op af cibor renten som du siger? er det bare en F1?
    Jeg står nemlig i sammen situation. Pokkers også at jeg ikke fik konverteret til en 7’er.

    #135970
    JulienissenForfatter

    Det beder du bare om hos Nykredit, eller hvem du nu bruger…

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.