Andelsboliglån – fast vs variabel fast
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
I forbindelse med at jeg er blevet tilbudt at købe en andel (pris kr. 345.000), har jeg et spørgsmål omkring finansieringen.
Min bank har tilbudt at låne mig pengene (max lånetid 30 år) og til en rente på 4,55%. Stiftelsesomk. kr. 3.000.
Renten på 4,55% er variabel. Jeg er også blevet tilbud at lave lånet med en fast rente på 5,25% – hvad skal jeg vælge?
Renten er jo som bekendt historisk lav så jeg tænker, at det kun kan gå en vej fremover og at jeg dermed bør vælge finansieringen på 5,25% altså fast rente.
Ser frem til hjælpsomme svar.
Hvis du prøver at læse aviser, vi du opdage, at det diskuteres om ECB skal sænke renten til 1½ % så nej renten kan ikke kun stige…
Blot af nysgerrighed..hvor har du fået tilbud 5,25% fast ?